افتتاح مرکز مشاوره دینی خانواده و پاسخ به سؤالات شرعی در بندرعباس
کد خبر: 4017804
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳

افتتاح مرکز مشاوره دینی خانواده و پاسخ به سؤالات شرعی در بندرعباس

مرکز مشاوره دینی خانواده و پاسخ به سؤالات شرعی اداره‌کل تبلیغات اسلامی هرمزگان در بندرعباس افتتاح شد.

افتتاح مرکز مشاوره دینی خانواده و پاسخ به سؤالات شرعی در بندرعباس

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، صبح امروز، 10 آذرماه، در آئین افتتاح «مرکز مشاوره دینی خانواده و پاسخ به سؤالات شرعی تبلیغات اسلامی هرمزگان»، اظهار کرد: چندین سال در اندیشه راه‌اندازی این مرکز بودیم که بحمدالله امروز شاهد تحقق آن بودیم.

وی افزود: شرایط امروزی جامعه و تحولات اجتماعی و فرهنگی و دگرگونی‌های ایجاد شده در سطح اجتماع و همچنین حجم توطئه‌های دشمن در حوزه فرهنگی و تمرکز بر روی نهاد خانواده، بیانگر جایگاه، اهمیت و ضرورت راه‌اندازی این مرکز مشاوره است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به فعالیت سایر مراکز مشاوره‌های خانوادگی در برخی دستگاه‌ها در مرکز استان، تصریح کرد: وجه تمایز مرکز مشاوره دینی خانواده و پاسخ به سؤالات شرعی تبلیغات اسلامی هرمزگان با سایر مراکز مشاوره در این است که این مرکز علاوه بر ارائه مشاوره‌های خانوادگی، پاسخگوی سؤالات و مسائل فرهنگی، دینی و سؤالات شرعی مراجعان نیز است.

انصاری‌راد با اشاره به فعالیت ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان هرمزگان، عنوان کرد: طرح‌های مرکز مشاوره و نهضت پیشرفت بانوان 2 طرح مکمل یکدیگرند که باید طرح نهضت پیشرفت بانوان به موازات مرکز مشاوره تداوم یاید.

وی ادامه داد: ستاد نهضت پیشرفت بانوان استان هرمزگان و فعالیت‌های این ستاد در سطح کشوری از جایگاه خوبی برخوردار است که جای تقدیر و تشکر دارد. استان هرمزگان، جای رشد و ترقی دارد و ایجاد یک تحول عظیم در عرصه بانوان مستلزم ادامه فعالیت ستاد نهضت پیشرفت بانوان است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان یادآور شد: فعالیت‌های این ستاد نباید متمرکز در مرکز استان باشد بلکه این نهضت باید در تمامی شهرستان‌های استان در مقیاس کوچک‌تری شکل بگیرد و با یک جریان سازی در حوزه بانوان،جریان این نهضت در کل استان تداوم یابد.

انتهای پیام
captcha