خدمت‌رسانی پیک امید هرمزگان به ۱۱ روستای زلزله‌زده فین
کد خبر: 4017442
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۸

خدمت‌رسانی پیک امید هرمزگان به ۱۱ روستای زلزله‌زده فین

مسئول فرهنگی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان از سفر و خدمت‌رسانی پیک امید استان با هدف ایجاد شادی و نشاط و امید در کودکان و نوجوانان به ۱۱ روستای زلزله‌زده فین خبر داد.

خدمت‌رسانی پیک امید هرمزگان به ۱۱ روستای زلزله‌زده فین

به گزارش ایکنا از هرمزگان، فاطمه ‌غلامزاده‌نخلی، مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، امروز، 9 آذرماه، اظهار کرد: پیک امید هرمزگان با هدف ایجاد شادی و نشاط و امید در کودکان و نوجوانان در سفری 2 روزه، به ۱۱ روستا کمتر برخوردار منطقه زلزله‌زده فین سفر کرد.

وی افزود: پیک امید کانون هرمزگان که در هفته ملی کودک کار خود را با خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان منطقه شهاب قشم آغاز کرده بود، خود را به میان کودکان و نوجوانان منطقه کمتر برخوردار مناطق احمدی و کوهشاه شهرستان حاجی‌آباد رساند و در آغازین ساعت‌های حادثه زلزله منطقه فین، فعالیت خود را با هدف خدمت‌رسانی به کودکان و نوجوانان  شروع کرد.

مسئول فرهنگی، هنری و ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان هرمزگان تصریح کرد: پیک امید در مرحله اول، روزهای ابتدایی زلزله، در روستاهای سرزه، لاور، رضوان، و شهر فین در کنار مردم فعالیت‌های فرهنگی - هنری خود را ارائه داد. در مرحله دوم طی روزهای ۷ و ۸ آذر در روستاهای پشت‌بند، لاور، کنار سیاه، چاه علی، در سوری، تیخانی، چاکرتو،  کهتک،علی‌آباد، کهن بالا و باغستان حضور یافته و به فعالیت‌هایی همچون قصه‌گویی، نمایش عروسکی، بازی، نقاشی، کاردستی، مسابقه پرداخت.

 غلامزاده در پایان یادآور شد: پیک امید هرمزگان با مشارکت جمعیت هلال‌احمر استان در ۱۱ روستای کمتر برخوردار منطقه زلزله‌زده فین، بیش از ۳۰ فعالیت فرهنگی، هنری و ادبی را برای ۲۹۰ نفر کودک و نوجوان با حضور ۸۰ نفر از والدین آنان انجام داد.

انتهای پیام
captcha