برگزاری کارگاه توانمندسازی شبکه امامت در هرمزگان
کد خبر: 4017431
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶

برگزاری کارگاه توانمندسازی شبکه امامت در هرمزگان

راهیار تبلیغ بنیاد هدایت در استان هرمزگان از برگزاری کارگاه توانمندسازی شبکه امامت استان با حضور راهیار منطقه‌ای در بندرعباس خبر داد.

کارگاه توانمندسازی شبکه امامت در هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام حمید غلامپور، راهیار تبلیغ بنیاد هدایت در استان هرمزگان، امروز، 9 آذرماه، اظهار کرد: سومین کارگاه توانمندسازی شبکه امامت استان با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید مهدی حسین، راهیار منطقه‌ای در بندرعباس برگزار شد و 13 گعده با بوم حل مسئله به رقابت پرداختند.

وی افزود: پس از پایان رقابت 13 گعده با بوم حل مسئله، گعده بندرعباس با 77 امتیاز موفق به کسب رتبه نخست شد. گعده شهرستان میناب و بندرلنگه نیز با کسب 75 و 69 امتیاز به ترتیب عنوان دوم و سوم این رقابت‌ها را از آن خود کردند.

راهیار تبلیغ بنیاد هدایت در استان هرمزگان تصریح کرد: امروز نیز کارگاه تعالی شبکه تبلیغی اهل سنت هرمزگان به صورت حضوری برای شهرستان‌های بستک، پارسیان، بندرلنگه، بندرخمیر و بندرعباس به میزبانی شهرستان بندرخمیر در مجتمع دینی صدرالاسلام برگزار خواهد شد.

غلامپور در پایان یادآور شد: برگزاری کارگاه ویژه امامان اهل سنت شرق استان هرمزگان (جاسک، میناب و سیریک) نیز به صورت مجازی برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha