انتصاب مشاور استاندار هرمزگان در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات
کد خبر: 4017255
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸

انتصاب مشاور استاندار هرمزگان در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات

استاندار هرمزگان با صدور حکمی مشاور خود در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات را منصوب کرد.

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا باوقار

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مهدی دوستی، استاندار هرمزگان با صدور حکمی «حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا باوقار» را به سمت مشاور استاندار هرمزگان در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات، منصوب کرد.

استاندار هرمزگان در متن حکم خود خطاب به باوقار آورده است:

«با استعانت از ایزد منان، نظر به تعهد و تخصص جنابعالی به موجب این حکم به سمت مشاور استاندار در هماهنگی امور روحانیت و ائمه جمعه و جماعات، منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدظله‌العالی) ضمن برنامه‌ریزی مطلوب و بهره‌گیری مناسب از امکانات، استعدادها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اجرای سیاست‌ها و برنامه‌های دولت مردمی ایران قوی، در چارچوب وظايف قانونی، موفق و مؤید باشید. توفیق شما را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از درگاه احدیت مسئلت می‌نمایم.»

یادآور می‌شود؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین احمدرضا باوقار در حال حاضر مدیر دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در امور اهل سنت استان هرمزگان است و مسئوليت نهاد نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه فرهنگیان، مدیر گروه‌های علمی دانشگاه ادیان قم، مدیر گروه علمی پژوهشکده باقرالعلوم و پژوهشکده حج و زیارت قم را نیز در کارنامه دارد.

انتهای پیام
captcha