تولید نرم‌افزاری با محوریت زندگینامه ۳۶ شهید دانش‌آموز در رودان
کد خبر: 4017153
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۴

تولید نرم‌افزاری با محوریت زندگینامه ۳۶ شهید دانش‌آموز در رودان

مدیر کانون فرهنگی - هنری کوثر از تولید نرم‌افزار «افلاکیان خاکی» با محوریت زندگینامه و وصایای ۳۶ شهید دانش‌آموز شهرستان رودان در راستای ترویج فرهنگ شهادت خبر داد.

نرم‌افزار افلاکیان خاکی با محوریت زندگینامه ۳۶ شهید دانش‌آموز در رودان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمد رستاخیز، مدیر کانون فرهنگی - هنری کوثر بخش جغین از توابع شهرستان رودان در استان هرمزگان، امروز، 8 آذرماه، اظهار کرد: نرم‌افزار افلاکیان خاکی با محوریت زندگینامه و وصایای ۳۶ شهید دانش‌آموز شهرستان رودان در راستای ترویج فرهنگ شهادت تولید شده است.

وی با بیان اینکه این نرم‌افزار با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و معرفی شهدای دانش‌آموز شهرستان رودان تولید شده است، افزود: این نرم‌افزار توسط واحد فناوری کانون فرهنگی - هنری کوثر طراحی و تولید شده و در مرحله انتشار در کافه بازار قرار  گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی – هنری کوثر تصریح کرد: پس از طی مرحله انتشار، به‌زودی اطلاع‌رسانی در راستای شناساندن این نرم‌افزار در جامعه و انتشار لینک آن در دستور کار قرار می‌گیرد. نرم‌افزار افلاکیان خاکی برای نصب بر روی سیستم اندروید طراحی شده است.

رستاخیز عنوان کرد: این نرم‌افزار برای آشنایی عموم با ۳۶ شهید دانش‌آموز شهرستان رودان که به عنوان  اسوه علم و دانش شهرستان شناخته می‌شوند در دستور کار قرار گرفته و در آینده شاهد توسعه این نرم‌افزار خواهیم بود.

وی در پایان یادآور شد: پیش از این نیز نرم‌افزار «امام در سنگر نماز» در سال 98 به همت واحد فناوری کانون فرهنگی - هنری کوثر طراحی و تولید و در سامانه بچه‌های مسجد بارگذاری شده بود.

انتهای پیام
captcha