بزرگداشت شهید سلیمانی در تمامی مساجد و هیئت‌های هرمزگان برگزار می‌شود
کد خبر: 4016651
تاریخ انتشار : ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۷

بزرگداشت شهید سلیمانی در تمامی مساجد و هیئت‌های هرمزگان برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تبیین گفتمان شهید سلیمانی در جامعه را یک ضرورت دانست و گفت: مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در تمامی مساجد و هیئت‌های مذهبی استان به مدت یک هفته برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، ظهر امروز، 6 آذرماه، در نشستی با مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان و مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان با موضوع «عملیات دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی»،  اظهار کرد: در آستانه فرارسیدن دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی قرار داریم و دستگاه‌های فرهنگی برنامه‌های مختلفی پیش‌بینی کرده‌اند. محوریت برنامه‌های تبلیغات اسلامی در سالگرد شهادت حاج قاسم مردم هستند.

وی افزود: نقشه راه ما همان جملات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در مورد حاج قاسم است که فرمودند: «سردار شهید عزیز ما را با چشم یک مکتب، یک راه، یک مدرسه‌ درس‌آموز، با این چشم نگاه کنیم آن وقت اهمیت این قضیه روشن خواهد شد». شهید سلیمانی یک مکتب، گفتمان و جریان اصیل ریشه‌دار انقلابی است که باید بتوانیم زوایا و ابعاد زندگی‌اش را برای همه اقشار تبیین کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: ما می‌خواهیم کارها به صورت مردمی پیش رود تا یک فرهنگ ماندگار در حوزه سالگرد شهادت حاج قاسم شکل بگیرد و مردم هرساله برنامه‌های متعددی را به صورت خودجوش اجرا کنند. برای شناخت شهید سلیمانی باید از رزمندگانی که در 8 سال دفاع مقدس در کنارش بودند، خاطرات و پایداری، استقامت، روح متعالی و صفات نیکوی ایشان را بشنویم و بیاموزیم.

انصاری‌راد عنوان کرد: ما 3 دوره درخشان در زمان حیات حاج قاسم می‌بینیم. حاج قاسم در 8 سال دفاع مقدس فرمانده لشکر 41 ثارالله با رزمندگانی از استان‌های کرمان، هرمزگان و سیستان و بلوچستان بود. شهید سلیمانی یک فرمانده توانمند و کارآشنا و کاربلد نسبت به اصول نظامی بود و روحیه پراستقامت آن شهید بزرگوار و وفاداری او به امامین انقلاب اسلامی به گونه‌ای بود که توانست وظایف خود را به درستی به انجام برساند. دوره دوم حیات حاج قاسم، برقراری امنیت  و پاک‌سازی نوار مرزی کشور و دوره سوم نیز فرماندهی سپاه قدس و اقدامات سازنده فراکشوری در کشورهای اسلامی منطقه بود.

وی اضافه کرد: مدیران تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان هرمزگان برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده، ستادهای مختلفی ایجاد کرده و اقدامات بسیاری در دست پیگیری دارند. مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در تمامی مساجد و هیئت‌های محوری شهرها و روستاهای استان به مدت یک هفته برگزار خواهد شد. در مرکز هر شهرستان یک مراسم محوری و بزرگ برگزار خواهد شد. برگزاری یک مسابقه وصیت‌نامه شهید سلیمانی را نیز در دستور کار خود قرار داده‌ایم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان از تولید محتوای مربوط به بزرگداشت شهید سلیمانی در فضای مجازی به صورت تخصصی و کاربردی و فضاسازی و تبلیغات محیطی در شهرهای استان خبر داد و یادآور شد: ان‌شاءالله بتوانیم وظیفه خود را در رابطه با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم به نحو احسن به انجام برسانیم.

انتهای پیام
captcha