پخش مستقیم دعای ندبه از مسجد علی ابن ابی‌طالب(ع) بندرعباس
کد خبر: 4016213
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴

پخش مستقیم دعای ندبه از مسجد علی ابن ابی‌طالب(ع) بندرعباس

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان از برگزاری مراسم پرفیض دعای ندبه در مسجد علی ابن ابی‌طالب(ع) بندرعباس به مناسبت هفته بسیج و پخش مستقیم آن از سیمای مرکز خلیج‌فارس خبر داد.

برگزاری مراسم دعای ندبه در بندرعباس، هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان

غلام احمدی‌پناه، رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای بسیجی و بنیان‌گذار این نهاد مقدس، اظهار کرد: بسیج و تفکر بسیجی مدافع امنیت کشور و همچنین کشورهای اسلامی چون سوریه، عراق، لبنان و فلسطین است.

وی با بیان اینکه از ابتدای انقلاب اسلامی شاهد حضور مقتدرانه بسیجیان در عرصه‌های مختلف از جمله دفاع مقدس بوده‌ایم، افزود: امروز هیئت‌های مذهبی باید تربیت مداحان بسیجی و انقلابی را در راستای کادرسازی در گام دوم انقلاب اسلامی با استفاده از پشتوانه عظیم جوانان مؤمن و متدین که از تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) است، در دستور کار خود قرار دهند.

رئیس هیئت رزمندگان اسلام هرمزگان در ادامه اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، مراسم دعای پرفیض ندبه، فردا، 5 آذرماه، ساعت 6 صبح در مسجد حضرت علی بن ابی‌طالب(ع) بندرعباس برگزار و به صورت زنده از سیمای مرکز خلیج‌فارس پخش می‌شود.

احمدی‌پناه با اشاره به اینکه این مراسم با سخنرانی «حجت‌الاسلام ابراهیم صفورایی» و نوای «حاج اسماعیل تذرو» با همکاری سازمان بسیج مداحان استان برگزار می‌شود، یادآور شد: از مردم مؤمن و انقلابی استان هرمزگان دعوت می‌شود با حضور در این مراسم و یا مشاهده آن از طریق سیمای مرکز خلیج‌فارس از دعای پرفیض ندبه و سخنرانی و مداحی این مراسم، بهره‌مند شوند.

انتهای پیام
captcha