اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 4016198
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان برگزار شد

مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات استان هرمزگان پس از یک هفته در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد.

نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مراسم اختتامیه دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات استان، امروز، 4 آذرماه، پس از یک هفته در مسجد جامع بندرعباس برگزار شد. در این نمایشگاه، ۷۲ قرارگاه منتخب از ۶۰۰ قرارگاه سراسر استان، دستاوردهای خود را در معرض عموم مردم قرار دادند.

هرساله با همت سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان، دستاوردهای بسیج و قرارگاه‌های طرح تحول محلات در هفته بسیج دایر می‌شود و اقشار و قسمت‌های مختلف بسیج، توانمندی‌های خود را ارائه‌ می‌کنند.

در آیین اختتامیه این دوره از نمایشگاه، از قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان قدردانی شد. در این نمایشگاه ۷۲ غرفه دایر شده که از این تعداد ۶۲ غرفه متعلق به قرارگاه تحول محلات از تمامی شهرستان‌های هرمزگان حضور داشتند.

10غرفه دیگر نیز شامل ستاد اقشار و رده‌های بسیجیان نیز به منظور نشان دادن دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات و پشتیبانی از این قرارگاه‌ها راه‌اندازی شد. هدف از راه‌اندازی این نمایشگاه معرفی و نمایش توانمندی‌ها و دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات استان و انتقال تجربیات به نسل جوان بوده است.

یادآور می‌شود؛ دومین نمایشگاه دستاوردهای قرارگاه‌های تحول محلات هرمزگان از ۳۰ آبان ماه سال جاری آغاز شده و تا 4 آذرماه به مدت یک هفته در محل مسجد جامع بندرعباس دایر شد.

انتهای پیام
captcha