بسیج الهام‌بخش آزادی خواهان جهان است
کد خبر: 4016043
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۳

بسیج الهام‌بخش آزادی خواهان جهان است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان بسیج را الهام‌بخش آزادی خواهان جهان دانست و گفت: تا تفکر بسیجی وجود دارد هیچ قدرت پوشالی در دنیا نخواهد توانست بر ما فائق بیایید.

سردار اباذر سالاری فرمانده سپاه امام سجاد هرمزگان

به گزارش ایکنا از هرمزگان، سردار اباذر سالاری، فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان، امروز، 3 آذرماه، در همایش اقتدار بسیجیان استان هرمزگان در مسجد جامع بندرعباس، اظهار کرد: خدا را شاکریم که امسال نیز توفیق درک صلابت بسیجیان در استان هرمزگان را شاهد بودیم.

وی افزود: بسیج این شجره طیبه و این نهال با برکت و پرثمر به دست معمار کبیر انقلاب بنیان گذاشته شد و امروز بعد از سال‌ها از ایجاد این نهال بابرکت، شاهد اقتدار آن در همه عرصه‌ها هستیم. این شجره مبارکه و طیبه از آغازین روز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در کنار مردم عزیز ایران در اقصی نقاط کشور عزیزمان بوده است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: بسیج از ابتدای پیروزی انقلاب در کنار مردم و مسئولان برای ساماندهی و نظم‌بخشی امور انقلاب حضور داشته است و ما اوج این افتخار شجره مبارکه را در دفاع مقدس شاهد هستیم. دفاع مقدسی که دانشگاهی انسان‌ساز بود و شهدای عزیز و رزمندگان بزرگوار و همه به فرمان پیر و مرادشان امام راحل لبیک گفتند و صحنه‌ها و سنگرهای جبهه و جنگ را پر کردند تا در مقابل حمله استکبار بایستند.

سالاری ادامه داد: استکبار دیوانه‌ای به نام صدام ملعون را جلو انداخته بود تا این انقلاب را از ریشه در بیاورد. پشت صحنه‌های جنگ تحمیلی به اصطلاح قلدر جهان بودند و آمریکا و کشورهای اروپایی و حتی کشورهای مرتجع عربی از آن حمایت می‌کردند. همه با هم، یکی با مدرن‌ترین هواپیماهای جنگنده یکی با قوی‌ترین موشک‌های دوربرد یکی با قوی‌ترین تانک‌ها و سلاح‌های مدرن نظامی و یکی هم با دلارهایش به میدان آمده بودند.

وی بیان کرد: استکبار هیچ کم و کاستی برای اداره جنگ نداشت. تمام دنیا به تعبیری در کنار صدام بودند که ریشه این نظام و انقلاب را از بیخ برکنند اما اراده خداوند متعال چیز دیگری بود و  به نصرت مردم عزیز ایران آمد. امام راحل که با دست‌خالی اما معتقد به این مسیر بود مورد نصرت و عنایت خداوند قرار گرفت.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: حضور منسجم مردم و تبعیت از این مرجع عالی‌قدر باعث شد که پیروزی مردم عزیز ایران در 8 سال دفاع مقدس رقم بخورد. در 8 سال دفاع مقدس ما مظلوم بودیم و رزمندگان ما به حداقل تجهیزات نظامی قانع بودند اما همان نیز در دسترسشان نبود. با ابتدایی‌ترین سلاح‌ها در مقابل ماشین جنگی تا دندان مسلح دشمن مواجه بودند و آمده بودند که در عرض یک هفته کار این نظام و انقلاب را یکسره کنند.

سالاری اضافه کرد: طبق محاسبات و اشراف قبلی که آمریکایی‌ها و اجانب از کشور ما داشتند وضعیت ارتش، سازمان‌دهی نیروهای مسلح و سپاه تازه شکل گرفته را می‌دانستند و با محاسبه خودشان یک هفته زمان هم برای شکست ایران اسلامی زیاد بود اما آن‌ها یک چیزی به نام اراده پولادین مردم ایران و بسیج مقتدر را در محاسبات خودشان نیاورده بودند.

وی اظهار کرد: به فرمان امام راحل حضور مردم در پای سنگرهای دفاع مقدس شکل گرفت. زن و مرد، پیر و جوان، دانشجو و کاسب، کارمند و کارگر، طلبه و مهندس و همه در جبهه حضور  داشتند و همین حضور باعث تغییر معادلات جنگ شد و فضای جبهه و جنگ تغییر کرد.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان افزود: جایگاه همه رزمندگان کوچک و بزرگ، پیر و جوان در جبهه برای اینکه دینشان را نسبت به شهدا ادا بکنند مشخص بود. اراده خداوند این بود که ملت عزیز ایران با دست‌خالی در مقابل ماشین جنگی دشمن بایستد. ملتی که شهادت برایش اقتدار و عزت است، هیچ‌گاه و در مقابل هیچ دشمنی کوتاه نخواهد آمد و امروز هم در نسل چهارم و پنجم انقلاب توفیقات این عزیزان را می‌بینیم.

سالاری تصریح کرد: در هر نقطه‌ای از ایران اسلامی و هر وضعیتی که این نظام و انقلاب به حضوری انقلابی نیاز داشته باشد، اولین و مؤثرترین نهاد بسیج و بسیجیان عزیز هستند که شاهد رشادت‌های آنان در حوادث سیل و زلزله و مقابله با فتنه‌ها بوده‌ایم. تا این تفکر در وجود بسیجیان وجود دارد هیچ ابرقدرت و قدرت پوشالی در دنیا نخواهد توانست بر ما فائق بیایید.

وی عنوان کرد: ان‌شاءالله به لطف و برکت الهی و با آن توجه و تعصبی که بسیجیان نسبت به این نظام و انقلاب دارند در همه صحنه‌ها به لطف الهی پیروز خواهیم بود و سنگرهای دنیا را یکی پس از دیگری به دست خواهیم گرفت. در هیچ جای دنیای تشکلی مثل بسیج وجود ندارد و امروز بسیج ما الهام‌بخش مردم یمن، لبنان، افغانستان و عراق است و همه بلاد مسلمین به بسیجیان ما افتخار می‌کنند و کار آنان را الگوی خود قرار می‌دهند.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در پایان یادآور شد: بسیج همان‌طور که معادلات جنگ را تغییر داد می‌تواند در عرصه اقتصاد نیز موفق شود و جنگ امروز ما متفاوت از دیروز است. امروز خیالمان از مسائل دفاعی و نظامی راحت است و هیچ قدرت و ابرقدرتی توان رویارویی و مقابله با این نظام و انقلاب را ندارد و نخواهد داشت و به لطف الهی فرزندان مقتدر و سپاهیان عزیز ارتش قهرمان و نیروهای مسلح یک قرارگاه در مقابل دشمن هستند و گلوی آمریکا را در منطقه فشرده‌اند.

انتهای پیام
captcha