اخلاق بسیج مبتنی بر درایت، کیاست و شجاعت است
کد خبر: 4016022
تاریخ انتشار : ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

اخلاق بسیج مبتنی بر درایت، کیاست و شجاعت است

امام جمعه شهرستان قشم گفت: اخلاق بسیجی الهی و متعالی است زیرا اخلاق بسیج بر پایه درایت، کیاست و شجاعت مبتنی است.

حجت الاسلام حاجبی امام جمعه قشم

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، صبح امروز، 3 آذرماه، در همایش حضور بسیجیان این شهرستان، اظهار کرد: بسیجی به دنبال جذب حداکثری افراد و تفکرهای گوناگون جامعه بر اساس اصول انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه اخلاق بسیجی الهی و متعالی است زیرا اخلاق بسیج بر پایه درایت، کیاست و شجاعت مبتنی است، تصریح کرد: تجربه تاریخ نشان می‌دهد که هرکجا از مواضع اخلاقی عقب‌نشینی شد، در همان موارد به مشکل برخورد کردیم.

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم، نیز در این همایش، عنوان کرد: روحیه استکبارستیزی که در بسیج مستضعفان وجود دارد یکی از نشانه‌های صدق ادعای پیامبران الهی در طول تاریخ بوده است. استکبار در طول تاریخ سیاست‌های یکسانی داشته است که امروز نیز همان سیاست‌ها اجرا می‌شود.

وی ادامه داد: امروز آمریکا فرعون زمانه است که با ایجاد مرزهای مختلف، توده‌های مردم را متفرق کرده و در بین آن‌ها اختلاف ایجاد کرده است. همچنین به استضعاف کشاندن کشورهای مخالف توسط آمریکا با حربه‌های تحریم و جنگ اقتصادی،  از دیگر سیاست‌های فرعونی است که در قرآن نیز به آن اشاره شده است.

امام جمعه اهل سنت قشم در پایان یادآور شد: استکبار دیروز با کشتن پسران، مردم را ضعیف نگه می‌داشت و امروز با اعتیاد، ایجاد جاذبه‌های جنسی، مواد مخدر و مانند آن، قصد دارد جوانان را از میدان خارج کند. بسیج رسالتی فرهنگی دارد تا در جنگ تن به تن با استکبار در فضای مجازی از ارزش‌های اسلامی و از اقتدار نظام دفاع کند.

انتهای پیام
captcha