ضرورت اهتمام خیرین به مسجدسازی در میناب
کد خبر: 4007159
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۹

ضرورت اهتمام خیرین به مسجدسازی در میناب

امام جمعه شهرستان میناب گفت: نیاز است خیرین نیک‌اندیش برای ساخت مسجد در میناب به خصوص در محلات و روستاهای بدون مسجد این شهرستان، کمک کنند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن ابراهیمی، امام جمعه شهرستان میناب، ظهر امروز، 30 مهرماه، در نماز جمعه این هفته میناب با اشاره به جایگاه مسجد در اسلام، اظهار کرد: مسجد در اسلام از اهمیت بالایی برخوردار است و نیاز است که خیرین نیک‌اندیش برای ساخت مسجد در میناب کمک کنند تا محلاتی که به مسجد نیاز دارند، صاحب مسجد شوند.

وی افزود: خداوند متعال  پیامبر گرامی اسلام(ص)  را الگو قرار داده و با صفات خود او را معرفی کرده است و باید سبک زندگی‌مان با الگوپذیری از سیره نبوی باشد. برای تربیت صحیح در زندگی باید الگوی تربیتی داشته باشیم و زندگی خودمان را با سبک زندگی پیامبر (ص) تنظیم کنیم. ما باید زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی و سیاسی پیامبر عظیم‌الشأن اسلام(ص) را الگو قرار دهیم.

امام جمعه شهرستان میناب تصریح کرد: هنوز مصوبه الحاق شدن بخشی از پارسیان به استان فارس تصویب و اجرایی نشده و برخی از مسئولان استان فارس باعث اختلاف بین مردم شده‌اند. به آنان توصیه می‌کنم با سکوت خود از تفرقه‌افکنی بیشتر میان امت اسلامی جلوگیری کنند.

ابراهیمی عنوان کرد: چرا برخی از مسئولان با بی‌تدبیری حرفی می‌زنند که موجب اختلاف در میان مردم شود. اگر فارس با الحاق بخشی از استان هرمزگان به این استان صاحب دریا خواهد شد، پس لطفاً بخشی از استان فارس را نیز به هرمزگان الحاق کنند.

وی با اشاره به عزل و نصب‌ها در دولت جدید، بیان کرد: در تودیع و معارفه‌ها از دستپاچگی اجتناب شود و قدر کسانی که به نظام خدمت کرده‌اند را بدانیم و به آنان زمان بدهیم و با مسئولین استانی و شهرستانی به‌ویژه مسئولین فرهنگی استان در عزل و نصب‌ها و افراد متخصص فن مشورت شود. مشورت کنید چراکه پیامبر گرامی اسلام(ص) اهل مشورت بودند.

انتهای پیام
captcha