نقش مؤثر احداث خانه‌های عالم در توسعه فرهنگ زکات
کد خبر: 4006971
تاریخ انتشار : ۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد:

نقش مؤثر احداث خانه‌های عالم در توسعه فرهنگ زکات

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بر لزوم تأمین اعتبار تجهیز و احداث خانه‌های عالم در سطح استان به منظور توسعه فرهنگ دینی از جمله زکات، تأکید کرد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، بعد از ظهر امروز، 29 مهرماه، در جلسه شورای زکات استان هرمزگان، اظهار کرد: ظرفیت‌هایی چون روحانیون مستقر و هجرت را در طول سال برای توسعه و ترویج فرهنگ زکات در اختیار داریم.

وی افزود: خوشبختانه ارتباط خوبی نیز بین روحانیون سازمان تبلیغات اسلامی و حوزه علمیه استان وجود دارد. روحانیون مستقر هم در زمینه ترویج فرهنگ زکات و هم در زمینه جمع‌آوری زکات فعالیت‌های خوبی به خصوص در روستاهای استان داشته‌اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان بیان کرد: یکی از موضوعاتی که روحانیون مستقر و اعزامی ما در سراسر استان در کنار موضوعاتی چون نماز به آن می‌پردازند، مسئله زکات است. با وجود شیوع ویروس کرونا در 2 ساله گذشته برگزاری همایش‌ها و اجلاس‌های ما در حوزه زکات با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی پابرجا بوده است.

انصاری‌راد تصریح کرد: امیدوارم بتوانیم از فرصت و ظرفیت‌هایی که در اختیار داریم در جهت توسعه فرهنگ زکات استفاده کنیم. اگر امکان‌پذیر باشد که کمکی برای تأمین اعتبار تجهیز و احداث خانه‌های عالم در سطح استان فراهم شود، روحانیون مستقر ما می‌توانند فعالیت‌های مؤثرتری در زمینه‌های مختلف ارائه دهند.

انتهای پیام
captcha