دانشجویان پرچم‌دار تمدن نوین اسلامی در جهان باشند
کد خبر: 4006177
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳

دانشجویان پرچم‌دار تمدن نوین اسلامی در جهان باشند

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: دانشجویان باید با گستره دانش خود شاکله تمدن نوین اسلامی را شکل دهند و پرچم‌دار این تمدن در جهان اسلام باشند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، امروز، 26 مهرماه، در مراسم استقبال از دانشجویان ورودی جدید سال ۱۴۰۰ دانشگاه فرهنگیان ضمن تبریک به دانشجویانی که در دانشگاه فاخر فرهنگیان برای رسالت انسان‌سازی که نسل‌های بالنده آینده انقلاب اسلامی بدان وابسته است، پذیرفته شدند، اظهار کرد: امروز روند رو به رشد این دانشگاه و توجه ویژه رهبر فرزانه انقلاب باعث شده چشم‌انداز روشنی از آینده دانشگاه فرهنگیان داشته باشیم.

وی افزود: مسئله دانشگاه فرهنگیان در استان هرمزگان یک سرمایه‌گذاری برای آینده است و سرمایه‌گذاری بالاتر و پرسودتر از تربیت نیروی انسانی ماهر، مأموریت گرا، متناسب با شرایط و ظرفیت‌های گام دوم انقلاب اسلامی نیست.

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان بیان کرد: تمدن شامل 3 رکن سخت‌افزار، نرم‌افزار و اندیشه و فکر تعمیم‌یافته در تمام تار و پود جامعه است. چشم‌انداز انقلاب اسلامی ساختن یک تمدن نوین اسلامی است که دانشجویان نخبه نقش بسیاری دارند.

عبادی‌زاده در پایان یادآور شد: به اساتید و مسئولین در حوزه نرم‌افزاری، نسبت به مسئله تربیت و معنویت و اخلاق توجه ویژه داشته باشند و دانشجویان نیز با گستره دانش خود باید شاکله تمدن نوین اسلامی را شکل دهند و پرچم‌دار این تمدن در جهان اسلام باشند.

انتهای پیام
captcha