کمیته امداد؛ زمینه‌ساز شکوفایی فرزندان بی‌بضاعت در مناطق محروم
کد خبر: 4006175
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۲

کمیته امداد؛ زمینه‌ساز شکوفایی فرزندان بی‌بضاعت در مناطق محروم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان گفت: کمیته امداد از ابتدای انقلاب تاکنون با پشتیبانی از دانش آموزان مناطق محروم، زمینه شکوفایی فرزندان بسیاری از خانواده‌های بی‌بضاعت را فراهم کرده است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، علی رئوفی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، امروز، 26 مهرماه، در آیین تجلیل از دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد استان که موفق به کسب رتبه برتر آزمون سراسری ۱۴۰۰ شدند، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) از ابتدای انقلاب تاکنون به عنوان پشتیبان دانش آموزان مناطق محروم و بی‌بضاعت نقش بسزایی در رشد علمی و پیشرفت این دانش آموزان داشته است.

وی افزود: کمیته امداد هرمزگان جمعیت زیادی از خانواده‌های بی‌بضاعت را به صورت آبرومند و عزتمندانه تحت پوشش خود قرار داده و زمینه شکوفایی فرزندان بسیاری از خانواده‌های بی‌بضاعت در مقاطع مختلف تحصیلی را فراهم کرده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان تصریح کرد: دانش آموزان و دانشجویان با استعداد، آینده‌سازان استان هستند و می‌توانند پس از گذراندن درجه‌های علمی با حضور در استان و محل زندگی خود به ارائه خدمت به مردم بپردازند.

رئوفی عنوان کرد: رتبه‌های برتر کنکور سراسری به عنوان الگوی جوانان مسئولیت سنگینی بر دوش دارند. امروز هر کشور و جامعه‌ای که در عرصه‌های علمی و فناوری رشد کرده در عرصه جهانی دارای جایگاه ممتازی است. از این رو رتبه‌های برتر کنکور باید در دوران تحصیلات دانشگاهی تمام تلاش خود را صرف آموختن علوم جدید و کسب مهارت کنند و بدانند که در ایران اسلامی فضا برای رشد و ترقی آنان مهیاست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان در پایان یادآور شد: آینده هرمزگان و مسیر ترقی آن به دست جوانان مستعد است. دانش‌آموزانی که از این استان به دانشگاه‌های برتر کشور راه پیدا می‌کنند، پس از پایان دوران تحصیلات نباید مردم و استان خود را فراموش کنند و فرصت خدمت گذاری به این مردم نجیب را از دست بدهند.

یادآور می‌شود؛ در پایان این مراسم از دانش آموزان رتبه برتر کنکور سراسری ۱۴۰۰ تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha