اعلام برنامه‌های هفته وحدت در بندرلنگه
کد خبر: 4006163
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴

اعلام برنامه‌های هفته وحدت در بندرلنگه

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندرلنگه برنامه‌های هفته وحدت در این شهرستان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام محمد فولادی، رئیس تبلیغات اسلامی و ستاد گرامیداشت هفته وحدت شهرستان بندرلنگه، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبر گرامی اسلام(ص)، اظهار کرد: امشب، 26 مهرماه جشن وحدت و مولودی‌خوانی ساعت 19 در مسجد جامع اهل سنت بندرلنگه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه جشن هفته وحدت در تاریخ 27 مهرماه ساعت 19 در روستای گزیر این شهرستان برگزار می‌شود، افزود: همایش علمای اهل سنت و شیعه و مراسم تجلیل از معمرین نیز در تاریخ 28 مهرماه، ساعت 9 صبح در دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه برگزار خواهد شد.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته وحدت شهرستان بندرلنگه تصریح کرد: جشن بزرگ هفته وحدت در روز 28 مهرماه ساعت 19 در پارک ساحلی کوثر بندرلنگه و در تاریخ 29 مهرماه در مسجد کویتی شهر بندرکنگ برگزار خواهد شد. در روز 30 مهرماه ساعت 6:30 صبح مراسم دعای ندبه در گلزار شهدای گمنام بندرکنگ و در ساعت 19 جشن وحدت و مولودی‌خوانی در بوم مسی این شهر برگزار می‌شود.

فولادی عنوان کرد: در روز اول آبان ماه جشن وحدت، بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع تشیع بندرلنگه و در روز دوم آبان ماه، ساعت 19 محفل انس با قرآن در حسینیه هدایتی بندرلنگه برگزار خواهد شد.

وی در پایان با اشاره به اینکه کلیه مراسمات هفته وحدت در این شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود، یادآور شد: وحدت باید به عنوان یک اصل مهم و اساسی در جامعه اسلامی مورد توجه و تأکید قرار گیرد، چراکه یکی از مهم‌ترین و بنیادی‌ترین دستورات پیامبر اکرم(ص) و قرآن کریم، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی و پرهیز از تفرقه است.

انتهای پیام
captcha