ضرورت وحدت اسلامی در برابر استکبار جهانی
کد خبر: 4005835
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷

ضرورت وحدت اسلامی در برابر استکبار جهانی

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب با اشاره به اینکه آمریکا به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل سنت است، وحدت اسلامی در برابر استکبار جهانی را امری ضروری دانست.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام اسحق فاضلی‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب، صبح امروز، 25 مهرماه، با اشاره به در پیش بود هفته وحدت و گرامیداشت ولادت پیامبر گرامی اسلام(ص)، اظهار کرد:  پیام انقلاب اسلامی ایران در حقیقت بازگشت به وحدت است. باید افکار تکفیری را کنار زده و دل‌های مسلمین به هم نزدیک و زندگی مسالمت‌آمیز رعایت شود.

وی افزود: امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) فرمودند: «از مجادله و ستیزه‌جویی بپرهیزید، زیرا این دو دل‌ها را نسبت به برادران دینی بیمار و مکدر می‌کند و بذر نفاق بر این دو پرورش می‌دهد». ملت مسلمان باید از تنش دور باشد. مشکل مردم درباره مسائل گروه‌ها و احزاب نیست، همه ما دشمن مشترک داریم و آن آمریکاست که باید در مقابل آن مقاومت و ایستادگی کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان میناب تصریح کرد: وحدت در جامعه اسلامی مسئله بسیار مهمی است و نیازمند حفظ آن در تمامی جهان اسلام هستیم.

فاضلی‌پور در پایان با اشاره به  حادثه انفجار مسجد شیعیان در افغانستان، یادآور شد: استکبار به دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و اهل سنت است و مسئولان افغانستان باید امنیت شیعیان را تأمین کنند.

انتهای پیام
captcha