وحدت اسلامی، تنها راه ترویج دین در جهان است
کد خبر: 4005798
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۶

وحدت اسلامی، تنها راه ترویج دین در جهان است

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون هرمزگان گفت: علمای اسلامی برای ترویج دین، راهی جز ایجاد وحدت در میان امت اسلامی و پرهیز از تفرقه ندارند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محمد برزگرپور، رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان، صبح امروز، 25 مهرماه، در تجمع اعتراضی طلاب هرمزگانی به جنایات داعش در افغانستان، ضمن محکوم کردن جنایات گروهک تروریستی داعش و کشتار شیعیان افغانستان، اظهار کرد: شیعه و سنی اشتراکات بسیاری دارند و باید تمرکز خود را بر روی این اشتراکات معطوف کنند و علما نیز برای وحدت میان امت اسلامی تلاش کنند.

وی تصریح کرد: امروز ضرورت وحدت بیش از پیش در جامعه اسلامی احساس می‌شود. تفرقه موجب می‌شود که مسلمانان همیشه در نابسامانی به سر ببرند و مشکلاتشان افزون شود و این دقیقه همان چیزی است که آمریکا می‌خواهد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان هرمزگان با اشاره به تحولات اخیر افغانستان، عنوان کرد: همین‌که آمریکا احساس کرد بعد از ۲۰ سال حضور همه‌جانبه در افغانستان به هیچ موفقیتی دست نیافته و راه فرار را دنبال کرد، یعنی اینکه او به هیچ پیمانی متعهد نیست و ایجاد امنیت و سرمایه‌گذاری با نیروهای آمریکایی، کاری اشتباه است.

برزگرپور در پایان یادآور شد: امت اسلامی اگر می‌خواهد در جهان بشریت بدرخشد و دارای قدرت شود و علمای اسلام اگر می‌خواهند اسلام ناب محمدی(ص) را تبلیغ و ترویج کنند راهی جز ایجاد وحدت و پرهیز از تفرقه ندارند.

انتهای پیام
captcha