وحدت بستر توسعه همه‌جانبه در جامعه اسلامی است
کد خبر: 4005177
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۴

وحدت بستر توسعه همه‌جانبه در جامعه اسلامی است

امام جمعه قشم با بیان اینکه وحدت و همبستگی بستر لازم برای توسعه همه‌جانبه است، گفت: دشمن به تفرقه بین مسئولان دل‌بسته و از این رو اتحاد یک امر واجب است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام غلامرضا حاجبی، امام جمعه شهرستان قشم، در نماز جمعه این هفته قشم، اظهار کرد: مسئولان باید مراقب بدگویان و تخریب‌کنندگان نیروهای انقلابی در استان هرمزگان باشند و بدگویان نیز بدانند که با رفتار آنان به‌شدت برخورد می‌کنیم.

وی افزود: برخی تبعیض بین شیعه و اهل سنت را مطرح می‌کنند و این در حالی است که نمایندگان اهل سنت در ارکان مختلف نظام ازجمله مجلس خبرگان، مجلس شورای اسلامی و دیگر نهادها حضور دارند. برخی با سخنان فتنه‌انگیز تفرقه بین شیعه و اهل سنت را پرچم‌داری می‌کنند که باید در رفتار خود تجدیدنظر کنند.

امام جمعه قشم با اشاره به آیات قرآن، تصریح کرد: هر کس به مقامی منصوب شد همه باید برادرانه به او کمک برسانند. وحدت، همدلی و همبستگی بستر لازم برای توسعه همه‌جانبه در جامعه اسلامی است. دشمن به تفرقه بین مسئولان دل‌بسته و از این رو اتحاد یک امر واجب است.

حاجبی با بیان اینکه شیعه و اهل سنت افراطی هر دو به یک اندازه به جامعه مسلمانان آسیب وارد می‌کنند، یادآور شد: شیعه انگلیسی و سنی آمریکایی از یک منبع فکری و اقتصادی تغذیه می‌کنند و امت اسلام باید در برابر آنان هوشیار باشد.

انتهای پیام
captcha