وحدت از مقدمات دولت مهدوی است
کد خبر: 4005175
تاریخ انتشار : ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۲

وحدت از مقدمات دولت مهدوی است

امام جمعه شهرستان سیریک یکی از مقدمات دولت مهدوی را حفظ وحدت دانست و گفت: دشمن اصلی ما تفرقه بوده و حنجره‌ای که حرف از اختلاف می‌زند حنجره شیطان است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام محسن سالاری، امام جمعه شهرستان سیریک، ظهر امروز، 23 مهرماه، در نماز جمعه این هفته سیریک، با بیان اینکه ماه ربیع ماه مبارک و ماه سرور و خوشحالی اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است و ضمن گرامیداشت هفته وحدت، اظهار کرد: یکی از مقدمات دولت مهدوی حفظ وحدت است. مسئله وحدت واقعی است، وحدت با خون ما عجین شده و نباید سمبلیک باشد.

وی با اشاره به اینکه دشمن اصلی ما تفرقه بوده و حنجره‌ای که حرف از اختلاف می‌زند حنجره شیطان است، تصریح کرد: در جهان اسلام الحمدالله مشترکات فراوانی میان مذاهب وجود دارد. داشتن خدای مشترک و واحد، پیامبری واحد، کتابی واحد به نام قرآن، قبله و مناسک واحد همانند حج، موعود واحد از مشترکات همه مسلمین است و همه فرقه‌ها معتقد به ظهور هستند.

امام جمعه شهرستان سیریک در پایان ضمن تبریک انتصاب استاندار جدید هرمزگان، یادآور شد: امیدواریم این انتصاب منشأ رفع مشکلات مردم و توسعه متوازن استان و شهرستان‌ها باشد. از استاندار جدید به عنوان نماینده عالی دولت در استان خواستار توجه جدی به مسئله ساماندهی شتران سرگردان در جاده‌های سیریک و جاسک هستیم. خانواده‌های این منطقه باید تا کی و کجا تاوان این سهل‌انگاری و بی‌مسئولیتی برخی ساربانان و مدیران متولی باشند.

انتهای پیام
captcha