برگزاری مراسم سوگواری امام حسن عسکری(ع) در بندرلنگه
کد خبر: 4004742
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۵

برگزاری مراسم سوگواری امام حسن عسکری(ع) در بندرلنگه

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه از برگزاری مراسم سوگواری امام حسن عسکری(ع) همراه با قرائت دعای پرفیض کمیل در این شهرستان خبر داد.

حجت‌الاسلام محمد فولادی، رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، ضمن تسلیت شهادت امام حسن عسکری(ع)، اظهار کرد: مراسم سوگواری آن امام همام همراه با قرائت دعای پرفیض کمیل پنجشنبه، 22 مهرماه، ساعت 19 در حسینیه حداد واقع در چهارراه نماز شهر بندرلنگه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این مراسم با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود، تصریح کرد: سخنران مراسم سوگواری امام حسن عسکری(ع) «حجت‌الاسلام‌والمسلمین جواد اسماعیل‌نیا» امام جمعه شهرستان بندرلنگه و مدیر حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان بوده و «کربلایی احمد بهمنی» از مداحان اهل بیت(ع) استان به نوحه‌سرایی و قرائت دعای پرفیض کمیل می‌پردازد.

رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان بندرلنگه در پایان یادآور شد: این مراسم با همکاری دفتر امام جمعه شهرستان بندرلنگه، اداره تبلیغات اسلامی و خادمین ستاد اربعین این شهرستان برگزار و از همشهریان عزیز دعوت می‌شود تا با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در این مراسم پرفیض شرکت و ما را در هرچه پرشورتر برگزار شدن آن یاری کنند.

انتهای پیام
captcha