2 پروژه وقف جمعی در هرمزگان در انتظار اخذ مجوز
کد خبر: 4004738
تاریخ انتشار : ۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶

2 پروژه وقف جمعی در هرمزگان در انتظار اخذ مجوز

معاون فرهنگی – اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان از انتظار 2 پروژه وقف جمعی در هرمزگان برای اخذ مجوز و تبلیغات و انتشار سراسری در سطح استان برای مشارکت مردم و ایجاد وقف با نیات مشخص، خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی آزادی، معاون فرهنگی – اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: یکی از راهکارهایی که در راستای نهادینه کردن و استفاده از ظرفیت سنت حسنه وقف در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی توسط سازمان اوقاف فراهم شده، وقف‌های جمعی و مشارکتی است.

وی افزود: با توجه به اینکه توده مردم ما تمکن مالی بسیار بالایی برای وقف از املاک و دارایی‌های خود را ندارند، این بستر آماده شده تا همه مردم بتوانند جزئی واقفان نیک‌اندیش و خیراندیش بوده و باقیات‌صالحاتی را از خود به جای بگذارند.

آزادی تصریح کرد: الحمدالله اکنون در هرمزگان 2 طرح پروژه وقف جمعی آماده و اعتبار آن مشخص شده و در مرحله تائید طرح در کمیسیون مربوطه، اخذ مجوز و تبلیغات و انتشار سراسری در سطح استان برای مشارکت مردم و ایجاد وقف با نیات مشخص است.

معاون فرهنگی – اجتماعی اوقاف و امور خیریه هرمزگان در پایان یادآور شد: امیدواریم مردم نیک‌اندیش استان بتوانند از بستری که فراهم شده بهره لازم را ببرند و توشه‌ای برای دنیا و آخرت خود فراهم کنند.

انتهای پیام
captcha