اعلام برنامه‌های اربعین حسینی در هرمزگان
کد خبر: 4000379
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴

اعلام برنامه‌های اربعین حسینی در هرمزگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان برنامه‌های اربعین حسینی در استان هرمزگان را اعلام کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر انصاری‌راد، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی(ع)، اظهار کرد: در ایام اربعین حسینی با برنامه‌ریزی‌های خوب و مناسبی که در سطح استان هرمزگان صورت گرفته، مجالسی پیش‌بینی شده و مراسمات برقرار خواهد بود.

وی افزود: بیش از 400 نفر مبلغ برای حضور در مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌ها پیش‌بینی شده که در حال فعالیت هستند و در شب و روز اربعین هم سخنرانی خواهند داشت و هم به بیان احکام دینی و شرعی مردم می‌پردازند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان تصریح کرد: زیارت اربعین در تمامی مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی قرائت می‌شود و از مردم شریف استان به ویژه جوانان و نوجوانان تقاضا دارم در این مجالس حضور چشمگیری داشته باشند تا قرائت زیارت اربعین همره با شور حسینی صورت بگیرد. راه‌اندازی موکب‌های اربعین در سطح استان و برپایی نمایشگاه اربعین حسینی در برخی شهرستان‌ها از دیگر برنامه‌های اربعین حسینی در هرمزگان است.

انصاری‌راد یادآور شد: یکی از تأکیدات مهم ستاد اربعین حسینی رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی توصیه شده از سوی ستاد ملی کرونا در طول برنامه‌های اربعین است. همچنین از کلیه مساجد، حسینیه‌ها و هیئت‌های مذهبی استان تقاضا دارم حتی‌الامکان مراسمات خود را در فضای باز برگزار کنند.

انتهای پیام
captcha