تحقق تمدن نوین اسلامی متکی به جوانان سرباز است
کد خبر: 4000354
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰
دریادار تنگسیری:

تحقق تمدن نوین اسلامی متکی به جوانان سرباز است

فرمانده نیروی دریایی سپاه تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب را متکی به جوانان سرباز دانست.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، دریادار علیرضا تنگسیری، فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، صبح امروز، 4 مهرماه، در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تکریم روز سرباز در مرکز آموزش رزم مقدماتی ناویان احمد ابن موسی (ع) در جمع سربازان، اظهار کرد: سربازی یک ارزش است. امام علی (ع) در حدیثی سرباز را زینت کشور و در جای دیگر سربازان را دژ مستحکم می‌دانستند.

وی افزود: در هر کشوری سربازی و خدمت صادقانه به وطن وجود دارد‌. سربازی مقطعی است که یک برادر سرباز جوان ما، شجاعت‌، رشادت و شهامت را نیز یاد می‌گیرد و تمرین می‌کند تا تبدیل به سبک زندگی او شود و برای وطن خود فداکاری کند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه تصریح کرد: در زمان طاغوت و قبل از انقلاب با سربازان، برخوردهای بسیار زننده‌ای صورت می‌گرفت در صورتی که ما به برکت انقلاب اسلامی برای شخصیت سربازان و ناویان عزیز، احترام ویژه و عزتمندی قائل هستیم. ما سربازان را فرزندان خود می‌دانیم و در مدت‌زمانی که در مرکز آموزش حضور دارند به آن‌ها آموزش‌های رزمی، تاکتیک‌های نظامی، مهارت‌افزایی تخصصی‌، اصول اعتقادی سیاسی و احکام نماز به عنوان ستون دین را ارائه می‌دهیم.

دریادار تنگسیری عنوان کرد: امروز رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، مدافع و حامی سربازان عزیز است. مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) به سربازان جوان علاقه بسیاری دارند و امیدشان برای تحقق تمدن نوین اسلامی در گام دوم انقلاب به جوانان سرباز است.

وی یادآور شد: هنگامی‌که خدمت مقام معظم رهبری(حفظه‌الله) مشرف شدم، فرمودند سلام من را به سربازان، بسیجیان، پاسداران و خانواده آن‌ها در جزایر و جای‌جای نیروی دریایی برسانید. نخستین شخص مملکت ما که فقیه جامع‌الشرایط و نائب امام زمان(عج) است‌، مدافع و حامی سربازان و جوانان است. ایشان مرتباً به ما فرماندهان توصیه می‌فرمایند که به سربازان و جوانان عزیز و برومند کشورمان، عزت و غیرت آموزش دهیم.

انتهای پیام
captcha