توزیع بسته‌های معیشتی و تحصیلی در مناطق کم برخوردار هرمزگان
کد خبر: 4000324
تاریخ انتشار : ۰۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۹

توزیع بسته‌های معیشتی و تحصیلی در مناطق کم برخوردار هرمزگان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) در هرمزگان از توزیع 6 هزار بسته معیشتی و 6 هزار و 800 بسته تحصیلی شامل لوازم‌التحریر در مناطق کم برخوردار این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) استان، منوچهر دانشمند، مدیرکل این نهاد، صبح امروز، 4 مهرماه، اظهار کرد: ۶ هزار بسته معیشتی به همت بنیاد احسان وابسته به این ستاد در قالب اجرای طرح رزمایش «همدلی و احسان» تهیه شده که توزیع آن از امروز با همکاری گروه‌های جهادی در مناطق کمتر توسعه‌یافته استان آغاز شد.

وی افزود: این بسته‌ها که ارزش ریالی آن‌ها به ۲۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال می‌رسد بین اقشار و خانواده‌هایی توزیع می‌شود که از نظر اقتصادی شرایط نامطلوبی داشته و با مشکل‌های معیشتی روبه‌رو هستند. همچنین ۶ هزار و ۸۰۰ بسته لوازم‌تحریر ایرانی به ارزش یک میلیارد و ۲۲۴ میلیون ریال در قالب طرح «مشق احسان» هم‌زمان با بسته‌های معیشتی در مناطق کمتر توسعه‌یافته هرمزگان توزیع می‌شود که این لوازم نیز توسط بنیاد احسان تهیه شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) هرمزگان تصریح کرد: توزیع  ۱۲ هزار بسته معیشتی، راه‌اندازی بیمارستان صحرایی در بیمارستان شهید محمدی، اهدای تسهیلات به افراد بیکار، مساعدت ۸۰ میلیارد ریال برای آب‌رسانی به روستای زاج و داربست سیریک بخشی از فعالیت‌های این ستاد در این مدت بوده است.

دانشمند در پایان یادآور شد: بنیاد برکت تاکنون ۸۰۰ شغل در استان هرمزگان ایجاد کرده و در تلاش هستیم که فرصت‌های شغلی بیشتری نیز برای افراد جویای شغل در هرمزگان فراهم کنیم. همچنین در طول ۲ هفته گذشته یک کاروان سلامت در کوی ملت شهر بندرعباس به همت این ستاد راه‌اندازی شد.

انتهای پیام
captcha