برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی اوقاف در هرمزگان
کد خبر: 3994678
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۷

برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی اوقاف در هرمزگان

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از برگزاری نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در قالب طرح شمیم حسینی و توزیع بیش از 4 هزار بسته معیشتی در استان خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی آزادی، معاون فرهنگی – اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) در راستای اوج گرفتن کمک به نیازمندان و اقشار آسیب‌دیده از کرونا، اداره کل اوقاف استان نهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی را تحت عنوان طرح «شمیم حسینی» در دست اجرا دارد.

وی افزود: مراسم این مرحله از رزمایش به صورت خاص و محوری در روز 14 شهریورماه و مصادف با 27 محرم در سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رئیس سازمان اوقاف و مسئولین کشوری و استانی برگزار می‌شود. برنامه محوری استان هرمزگان نیز در امامزاده سیدمظفر(ع) بندرعباس در همین روز با حضور نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان، استاندار، مدیرکل اوقاف و سایر مسئولین استانی به اجرا درمی‌آید.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: سهم استان هرمزگان در این طرح، تهیه و توزیع 4 هزار و 200 بسته معیشتی است که ان‌شاءالله بتوانیم بیشتر از مقدار تعیین شده را محقق کنیم. تاکنون 50 درصد این طرح از محل موقوفات با نیات مرتبط و همچنین کمک خیرین و نذورات مردمی در هرمزگان محقق شده است.

انتهای پیام
captcha