برگزاری یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس
کد خبر: 3993971
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۴

برگزاری یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در بندرعباس

مدیر مؤسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه از برگزاری یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در پنجشنبه هفته جاری مصادف با 24 محرم در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی لبخندان، مدیر مؤسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه، صبح امروز، 8 شهریورماه، در نشست مجازی «نقش دعا در زندگی فردی و اجتماعی» که با حضور علمای شیعه و اهل سنت به میزبانی دفتر امام جمعه بخش شیبکوه از توابع شهرستان بندرلنگه برگزار شد، اظهار کرد: این نکته که خداوند محور همه چیز است در دعاهای صحیفه سجادیه موج می‌زند.

وی افزود: ما به وسیله دعا باید به خدا نزدیک شویم. امام سجاد(ع) در قالب دعاهای صحیفه سجادیه راه نزدیک شدن به خدا را به انسان‌ها نشان داده است. دعا از بین برنده کبر و غرور است و ما باید از طریق معرفی صحیفه سجادیه، فرهنگ حضور در محضر خدا را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

مدیر مؤسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه تصریح کرد: مدیر موسسه فرهنگی اندیشه‌های اسلامی سجادیه امسال برای یازدهمین سال متوالی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) به میزبانی استان هرمزگان، پنجشنبه هفته جاری مصادف با 24 محرم در بندرعباس برگزار می‌شود.

لبخندان عنوان کرد: برنامه‌های کنگره امسال با محوریت صحیفه سجادیه در بیش از 20 کشور جهان، استان‌های مختلف کشور و شهرها و بخش‌های استان هرمزگان در حال برگزاری است که علمای شیعه و اهل سنت در برگزاری این برنامه‌ها همکاری خوبی دارند.

وی در پایان یادآور رشد: بر اساس آموزه‌های قرآن، بهترین الگو پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) هستند و ما می‌توانیم به دنیا ثابت کنیم که ما مسلمانان با محوریت پیامبر و اهل بیت(ع) می‌توانیم به بشریت کمک کنیم.

انتهای پیام
captcha