کلام قرآن و اهل بیت(ع)؛ مبنای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3993237
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۷

کلام قرآن و اهل بیت(ع)؛ مبنای مبارزه با آسیب‌های اجتماعی

مدیر مؤسسه اندیشه‌های اسلامی سجادیه گفت: در مسئله آسیب‌های اجتماعی اگر به فرهنگ اهل بیت(ع) پناه ببریم بن‌بستی وجود ندارد و مبنای کار ما در مسیر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، کلام قرآن و اهل بیت(ع) است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدعلی لبخندان، مدیر مؤسسه فرهنگی - هنری اندیشه‌های اسلامی سجادیه، ظهر امروز، ۴ شهریورماه، در نشست مجازی «نقش دعا در مقابل با آسیب‌های اجتماعی» که به میزبانی دفتر امام جمعه شهرستان رودان برگزار شد، اظهار کرد: 11 سال است که پرچم صحیفه سجادیه را به دست گرفته‌ایم و ادعای ما این است که در ادبیات دینی و فرهنگ اهل بیت(ع) بن‌بستی وجود ندارد.

وی افزود: مفتخر هستیم که طی 11 سال گذشته خداوند متعال به ما توفیق داده تا مبلغ فرهنگ صحیفه نه‌تنها در استان هرمزگان و کشور بلکه در کشورهایی از قاره‌های مختلف جهان باشیم. ادعیه صحیفه سجادیه بهترین راهکار برای برون‌رفت از همه مشکلات فردی و اجتماعی است.

مدیر مؤسسه اندیشه‌های اسلامی سجادیه تصریح کرد: گسترش برنامه‌های جانبی کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) در تمامی شهرستان‌های استان که به پیشنهاد نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان صورت گرفت، در ترویج فرهنگ صحیفه بسیار تأثیرگذار بوده است. مبنای کار ما در مسیر مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، کلام قرآن و سخنان گهربار اهل بیت(ع) است.

لبخندان یادآور شد: فعالیت‌های مؤسسه فرهنگی - هنری اندیشه‌های اسلامی سجادیه در 3 محور کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع)، مرکز تخصصی صحیفه سجادیه و مرکز نیکوکاری فعالیت می‌کند. دریافت پیام مراجع عظام، چاپ 20 جلد کتاب، دریافت قریب به هزار و 500 مقاله، تربیت 800 طلبه متخصص در زمینه مباحث صحیفه سجادیه، اجرای طرح نذر امام سجاد(ع)، توزیع ماهیانه بسته معیشتی و رسیدگی به نیازمندان و آزادی زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد مالی بخشی، از اقدامات انجام شده در این مؤسسه است.

انتهای پیام
captcha