آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 3985850
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در هرمزگان برگزار شد

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی در چهار حوزه بندرعباس، حاجی‌آباد، میناب و بندرلنگه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان، محمد دل‌پسند، رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان، اول مردادماه، اظهار کرد: آزمون استخدامی آموزشیاران نهضت سوادآموزی امروز در هرمزگان در چهار حوزه بندرعباس، حاجی‌آباد، میناب و بندرلنگه، هم‌زمان با سراسر کشور برگزار شد. این آزمون برای دومین سال متوالی توسط جهاد دانشگاهی و به کارفرمایی وزارت آموزش و پرورش و معاونت نهضت سوادآموزی این وزارتخانه برگزار شد.

وی افزود: به‌منظور برگزاری هر چه بهتر و ایمن‌تر این آزمون تمهیدات لازم در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی طبق قواعد و قوانین اعلام شده از سوی وزارت بهداشت و درمان در مکان‌های برگزاری آزمون به‌صورت کامل در نظر گرفته و لحاظ شد.

رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان ضمن قدردانی از فرمانداری‌ها، نیروی انتظامی و تمامی دستگاه‌های متولی که به‌منظور برگزاری هر چه بهتر این آزمون همکاری لازم را داشته‌اند، یادآور شد: در این آزمون در مرکز بندرعباس ۲۲۱ نفر، در مرکز میناب ۳۱۲ نفر، در مرکز حاجی‌آباد ۶۵ نفر و در مرکز بندرلنگه ۶۰ نفر به عنوان داوطلب شرکت داشتند.

انتهای پیام
captcha