دهه امامت و ولایت فرصتی برای تقویت وحدت اسلامی است
کد خبر: 3985833
تاریخ انتشار : ۰۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان :

دهه امامت و ولایت فرصتی برای تقویت وحدت اسلامی است

نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان گفت: دهه امامت و ولایت فرصتی است که امت اسلامی، وحدت خود را بر مبنای حقیقت و پیام غدیر که پیام ولایت، دوستی و محبت امت اسلامی است، شکل دهند و تقویت کنند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌ فقیه در استان، صبح امروز، اول مردادماه، با انتشار پیامی ویدئویی، ضمن تبریک دهه مبارک امامت و ولایت، اظهار کرد: جامعه اسلامی چهار عید مهم دارد که شامل روز جمعه، عید فطر، عید قربان و عید غدیر است. مهم‌ترین عید که در تعابیر روایات از آن به عنوان «عید ‌الله‌ الاکبر» یاد شده، عید غدیر است.

وی افزود: در روایات آمده که ما زمینیان نتوانستیم آن‌چنان که باید غدیر را بشناسیم لکن نزد اهل آسمان و فرشتگان الهی شناخته شده‌تر است. امیدواریم دهه امامت و ولایت فرصتی باشد برای اینکه بتوانیم آموزه‌های غدیر را برای تعیین مسیر انقلاب اسلامی در جامعه ترویج کنیم.

نماینده ولی‌ فقیه در هرمزگان یادآور شد: ما در این دهه مبارک فرصتی داریم تا بتوانیم مسئله ولایت را به‌عنوان قطب و قلب امت اسلام مورد توجه بیشتر قرار دهیم. دهه امامت و ولایت فرصتی است که امت اسلامی، وحدت خود را بر مبنای حقیقت و پیام غدیر که پیام ولایت، دوستی و محبت امت اسلامی است، شکل دهند و تقویت کنند.

انتهای پیام
captcha