ثبت‌نام پدران و مادران معنوی حامی ایتام کیش در دهه امامت و ولایت
کد خبر: 3985733
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱

ثبت‌نام پدران و مادران معنوی حامی ایتام کیش در دهه امامت و ولایت

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کیش از ثبت‌نام پدران و مادران معنوی برای حمایت از ایتام این جزیره در دهه امامت و ولایت خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان، عطاالله میرزاده، رئیس کمیته امداد کیش، صبح امروز، 31 تیرماه، اظهار کرد: هم‌اکنون حدود ۱۰ کودک یتیم و ۱۵ کودک محسنین تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) هستند و این نهاد از طریق اجرای طرح اکرام و ایتام به دنبال جذب حامی برای آنان است.

وی افزود: اکنون ۹۲ حامی از طریق طرح اکرام ایتام و محسنین از این کودکان حمایت می‌کنند. خیران می‌توانند در دهه ولایت از عید قربان تا عید غدیر آمادگی خود را به این نهاد اعلام کنند. ارسال عدد یک به سامانه پیام کوتاه ۳۰۰۰۳۳۳۳۷۶ و مراجعه به اداره کمیته امداد امام خمینی (ره) کیش از جمله راه‌های ارتباطی و ثبت‌نام از حامیان ایتام در این جزیره است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کیش در پایان یادآور شد: با بیان اینکه هم‌اکنون ۱۳۹ نفر در قالب ۶۵ خانواده بومی ساکن در جزیره تحت حمایت‌های کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند که عمده آنان زنان و پیرمردان بالای ۶۰ سال هستند.

انتهای پیام
captcha