امنیت امروز ما مرهون تلاش خدمت‌گزاران نظام جمهوری اسلامی است
کد خبر: 3979140
تاریخ انتشار : ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴

امنیت امروز ما مرهون تلاش خدمت‌گزاران نظام جمهوری اسلامی است

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان امنیت، اقتدار و عزت امروز کشور در ابعاد مختلف داخلی و بین‌المللی را مرهون تلاش خدمت‌گزاران نظام جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی سپاه امام سجاد(ع) استان، سردار اباذر سالاری، فرمانده این نهاد، امروز، 31 خردادماه، اظهار کرد: ملت بزرگ ایران بار دیگر با لبیک فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی در آزمون انتخابات و رقم زدن سرنوشت خود، خوش درخشید. مردم با حضور حماسی و باشکوه خود در پای صندوق‏های رأی برگ زرین دیگری بر تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی افزودند.

وی تصریح کرد: حضور افتخارآمیز و مشارکت هوشمندانه ملت سربلند و ولایت مدار ایران اسلامی در انتخابات شکوهمند ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ ا ملت عظیم‌الشأن ایران را در برابر تمام هجمه‌ها بیمه کرد. با وجود حجم گسترده تبلیغات منفی برای منصرف کردن مردم از حضور در پای صندوق‌های رأی و همچنین در شرایط قرمز کرونایی، مشارکت بیش از۵۸ درصدی مردم استان در انتخابات ریاست جمهوری یک دستاورد بزرگ برای نظام بود.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان عنوان کرد: اینکه مردم در شرایط کرونایی و با وجود مشکلات اقتصادی که منشأ آن تحریم‌های ظالمانه دشمن است، در صف‌های پرنشاط و با امید به آینده در انتخابات شرکت ‌کرده و پشت نظام جمهوری اسلامی را خالی نکردند، شایسته قدردانی است. مردم تنها پشتیبان این مملکت هستند و با بصیرت، شناخت و آگاهی نسبت به شرایط خاص این روزها، این حماسه بزرگ را خلق کردند.

سالاری یادآور شد: امنیت، اقتدار و عزت کنونی کشور در ابعاد مختلف داخلی و بین‌المللی را مرهون تلاش همه دست‌اندرکاران و خدمت‌گزاران نظام اسلامی هستیم. قطار توسعه، عمران و آبادانی کشور در طول این سال‌ها و به‌ویژه در دوران تحریم اخیر نه‌تنها متوقف نشد، بلکه کشور بدون اتکا به  خارج و درآمدهای نفتی، همچنان به مسیر رو به امید خود ادامه می‌دهد.

انتهای پیام
captcha