نامزدهای انتخاباتی آخرت خود را برای مقام‌های دنیوی نسوزانند
کد خبر: 3977675
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۹

نامزدهای انتخاباتی آخرت خود را برای مقام‌های دنیوی نسوزانند

امام جمعه رودان از نامزدهای انتخاباتی شورای اسلامی شهر رودان خواست که برای مقام و منصب دنیوی، آخرت خود را نسوزانند.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام مهدی دری، امام جمعه شهرستان رودان، صبح امروز، 25 خردادماه، در دیدار با کاندیداهای انتخابات شورای شهر رودان، اظهار کرد: به برکت خون شهیدان گران‌قدر انقلاب، امام عظیم‌الشأن و استقرار نظام مقدس اسلامی، برگزاری انتخابات و توفیق خدمت گذاری نصیب خادمان مردم شده است که همه باید قدردان این موهبت الهی باشند.

وی افزود: رعایت اخلاق در انتخابات بسیار ضروری بوده و همه ما در هر پست و مقامی ملزم به رعایت اخلاق هستیم. رعایت اخلاق بعد از پیروزی یا شکست انتخاباتی نیز بسیار حائز اهمیت است چراکه یک مقام و منصب دنیوی نباید ما را از آخرت غافل کند.

امام جمعه رودان تصریح کرد: یقین کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند، اگر با نیت خالص وارد عرصه شوند، تکلیف خود را انجام داده‌اند و در این زمینه ابتدا باید به نامزدهای انتخاباتی تبریک گفت، چراکه با حضور پرشور خود به رونق انتخابات و خلق حماسه سیاسی مدنظر مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) جامه عمل پوشانده‌اند.

دری یادآور شد: هرچند سفره مردم کوچک و گرانی و بیکاری برای بسیاری از خانواده‌ها مشکل‌ساز شده اما با این وجود، وظیفه همه ما این است که حضور حداکثری را تبلیغ کرده و سوای جناح‌بندی‌های سیاسی، در ۲۸ خردادماه حماسه‌ای ماندگار خلق کنیم. از این رو آحاد مردم را به حضور چشمگیر در پای صندوق‌های اخذ رأی دعوت می‌کنم.

انتهای پیام
captcha