ریل‌گذاری گام دوم انقلاب با مشارکت حداکثری در انتخابات
کد خبر: 3977410
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲

ریل‌گذاری گام دوم انقلاب با مشارکت حداکثری در انتخابات

نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان گفت: مردم با مشارکت حداکثری در انتخابات در ریل‌گذاری گام دوم انقلاب، اهداف نظام اسلامی را به پیش خواهند برد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در استان، شب گذشته، 23 خردادماه، در برنامه هفتگی «در محضر صحیفه سجادیه»، اظهار کرد: دشمنان داخلی با رهبری و هدایت دشمنان بیرونی، دست به دست هم داده‌اند تا ملت ایران را در انتخابات به زانو درآورند.

وی تصریح کرد: این روزها شاهد شگردهای مختلفی برای کم‌رنگ کردن حضور مردم در انتخابات هستیم. دشمنان انقلاب و نظام و مردم گاهی مهندسی بودن انتخابات و گاهی نارضایتی مردم از برخی از عملکردهای مسئولان را از ناکارآمدی‌های نظام جلوه می‌دهند.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان بیان کرد: همه تلاش دشمنان این است که ضمن القای کاهش مشارکت در انتخابات پیش رو، این موضوع را به منزله قهر مردم با نظام اسلامی جلوه دهند. در ۴۰ سال گذشته شاهد برپایی انتخابات متعددی در کشور بوده‌ایم و مشارکت‌ها نیز فراز و فرودهایی داشته اما هیچ‌گاه این موضوع به منزله قهر مردم با نظام و انقلاب نبوده و نیست.

عبادی‌زاده عنوان کرد: ما باید نارضایتی از برخی از عملکردهای مسئولان را بپذیریم و وظیفه داریم قصد قربت کنیم و با مشارکت خودمان، توطئه دشمنان و بدخواهان نظام را خنثی کنیم. ما در آغاز 40 ساله دوم انقلاب اسلامی هستیم و رأی مردم در این انتخابات معنی‌دار خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه مردم با مشارکت در انتخابات در ریل‌گذاری گام دوم انقلاب، اهداف نظام اسلامی را به پیش خواهند برد، یادآور شد: ان‌شاءالله انتخاباتی در شأن ملت ایران، متناسب با گام دوم انقلاب، شهادت سردار سلیمانی و متناسب با میدان رقم خواهد خورد و مردم ایران در این انتخابات ثابت خواهند کرد که مرد میدان هستند.

انتهای پیام
captcha