برگزاری ویژه‌برنامه مجازی با موضوع «ضرورت حضور در انتخابات» در کیش
کد خبر: 3977238
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۳

برگزاری ویژه‌برنامه مجازی با موضوع «ضرورت حضور در انتخابات» در کیش

معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقۀ آزاد کیش از برگزاری ویژه‌برنامه مجازی آیات و اشارات با موضوع «ضرورت حضور در انتخابات و انتخاب اصلح» خبر داد.

مسعود رهبری، معاون پژوهشی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقۀ آزاد کیش، در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: در هفته‌های اخیر که نزدیک به ایام انتخابات هستیم در ویژه‌برنامه مجازی آیات و اشارات که هر یکشنبه به صورت زنده و با حضور «حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید محمدی» کارشناس ثابت این برنامه برگزار می‌شود، مبحث حق‌الناس و حقوق انتخاباتی مردم، اخلاق انتخاباتی نامزدها و هواداران و انتخاب اصلح محور بحث قرار گرفته است.

وی افزود: برنامه بعدی سلسله گفت‌وگوهای «آیات و اشارات» در ساعت ۲۰ یکشنبه، 23 خردادماه، با موضوع «ضرورت حضور در انتخابات و انتخاب اصلح» برگزار می‌شود. علاقه‌مندان به مشاهده این گفت‌وگوی زنده، می‌توانند در زمان مذکور به صفحه مجازی مرکز فعالیت‌های قرآنی منطقه آزاد کیش در اینستاگرام مراجعه کنند و در صورت بازماندن از این برنامه، فایل ذخیره شده آن را در روزهای آینده مشاهده کنند.

یادآور می‌شود؛ در هر جلسه از ویژه‌برنامه مجازی «آیات و اشارات» یک آیه از قرآن کریم محور گفت‌وگو قرار گرفته و پیام‌ها و نکات تفسیری که در خصوص آن آیه وجود دارد و همچنین روایات و برداشت‌هایی که در تاریخ کتب تفسیر از آن آیه شده به صورت شیوا از جانب کارشناس برنامه بیان می‌شود.

انتهای پیام
captcha