جمهوریت نظام با مشارکت مردم در صحنه انتخابات رقم می‌خورد
کد خبر: 3977233
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۰

جمهوریت نظام با مشارکت مردم در صحنه انتخابات رقم می‌خورد

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات، جمهوریت نظام را رقم می‌زند، گفت: مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی با مشارکت مردم هموار شده و دستاوردهایی که انقلاب اسلامی تاکنون داشته به واسطه حمایت و انتخاب مردم بوده است.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، محمدامین ذاکری، مسئول سازمان بسیج رسانه استان، صبح امروز، 23 خردادماه، در نشستی خبری، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات پشتوانه‌ای محکم برای نظام، منافع ملی و دولت آینده محسوب می‌شود. جمهوریت نظام با حضور مردم در صحنه‌های مختلف رقم می‌خورد.

وی افزود: مسیر رشد و تعالی انقلاب اسلامی با مشارکت مردم هموار شده و دستاوردهایی که انقلاب اسلامی تاکنون داشته به واسطه حمایت و انتخاب مردم بوده است. مردم با نثار خون جوانان خود عزت، استقلال و آزادی را برای کشور به ارمغان آوردند و بی‌گمان اجازه نخواهند داد تا بیگانگان و دشمنان به خواسته‌های خود که همان ذلت و وابستگی کشور است، دست یابند.

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان تصریح کرد: روی کار آمدن طیف‌های مختلف سیاسی در انتخابات مختلفی که در کشور برگزار شده، نشان از سلامت انتخابات در کشور دارد و مردم نیز در طول 40 سال، تجربه خوبی در انتخابات کسب کرده‌اند و در انتخابات امسال نیز با بصیرت و آگاهی رئیس‌جمهور و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا را انتخاب خواهند کرد.

ذاکری بیان کرد: اصحاب رسانه به عنوان قشر نخبگانی جامعه به خوبی در این موضوع به ایفای نقش پرداخته‌اند که نشان‌دهنده عمق بینش سیاسی آن‌ها در برابر تبلیغات سوء و شایعات صورت گرفته از سوی بدخواهان است. صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس و  تشکل‌های رسانه‌ای استان برای حضور حداکثری مردم در مهم‌ترین رویداد سیاسی کشور برنامه‌ریزی کرده‌اند که رویداد دعوت و حماسه حضور بخشی از برنامه‌های اصحاب رسانه استان در انتخابات پیش روی است.

وی اضافه کرد: اصحاب رسانه تا زمان اعلام نتایج انتخابات علاوه بر اطلاع‌رسانی مستمر می‌توانند در گرم شدن تنور انتخابات بر رفتار انتخاباتی نیز اثرگذار باشند و علاوه بر این در برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی و انتخاب اصلح به مردم کمک کنند.

مسئول سازمان بسیج رسانه هرمزگان یادآور شد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب فرد شایسته به عنوان رئیس دولت یا عضو شورای اسلامی که در دو سطح ملی و محلی انجام می‌گیرد در همه شئون زندگی ما تأثیر چندین ساله دارد، از این رو انتخاب آگاهانه و توجه به عملکرد و برنامه‌های کاندیداها باید موردتوجه همگان قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha