کمک یک میلیارد ریالی به کتابخانه‌های روستایی هرمزگان
کد خبر: 3977091
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷

کمک یک میلیارد ریالی به کتابخانه‌های روستایی هرمزگان

نماینده انجمن مطالعات برنامه درسی هرمزگان از کمک یک میلیارد ریالی به کتابخانه‌های روستایی این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی انجمن مطالعات برنامه درسی ایران، محمد جمالدینی، نماینده‌ این انجمن در هرمزگان، صبح امروز، 23 خردادماه، اظهار کرد: انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان این روزها در کنار برنامه‌های محوری خود، درصدد تجهیز کتابخانه‌های روستایی در شرقی‌ترین منطقه از هرمزگان برآمده است.

وی افزود: انجمن مطالعات برنامه درسی به منظور ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی و همچنین ارتقاء سطح بینش و آگاهی جوامع روستایی به ویژه مناطق محروم، اقدام به تجهیز کتابخانه‌های روستایی در شرق هرمزگان کرده است.

نماینده انجمن مطالعات برنامه درسی ایران شعبه هرمزگان با بیان اینکه در گام نخست این حرکت، 4 باب کتابخانه روستایی بخش لیردف در شهرستان جاسک تجهیز خواهند شد، افزود: برای تجهیز کتابخانه روستاهای «زهریکار »، «شمشی »، «سورچاد » و «کاشی» 4 هزار جلد کتاب اهدا می‌شود. برای تهیه این تعداد کتاب، بالغ‌بر یک میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته است.

جمالدینی با اشاره به اینکه در آینده‌ای نزدیک نیز 4 باب کتابخانه روستایی دیگر در روستاهای «ونک»، «گوهرت»، «زیکدف» و «پیوشک» در بخش لیردف تجهیز خواهد شد، اظهار کرد:  اعضای انجمن مطالعات برنامه درسی هرمزگان با قلب‌های بزرگ‌، دستان پرمهرشان را به همدیگر گره زده‌اند تا احسان کنند و بدون هیچ‌گونه چشمداشتی، پازل بزرگ کتاب‌خوانی را نزد همنوعان خود در مناطق صعب‌العبور و محروم بخش لیردف در شرقی‌ترین نقطه استان تکمیل کنند.

انتهای پیام
captcha