آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی بهشت هرمزگان
کد خبر: 3970531
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴

آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزشی مؤسسه قرآنی بهشت هرمزگان

مدیر مؤسسه قرآنی بهشت هرمزگان از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش قرآن کریم در رشته‌های مختلف خبر داد و گفت: این دوره‌ها توسط اساتید مجرب استانی و کشوری و به صورت غیرحضوری برگزار می‌شود.

معصومه امیرزاده، مدیر مؤسسه قرآنی بهشت هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: من دبیر رسمی آموزش‌وپرورش هستم و تصمیم گرفتم برای کشف استعدادهای مذهبی و معنوی دانش آموزان، مؤسسه یا مدرسه‌ای قرآنی تأسیس کنم تا کودکان از ابتدای آموزش، اعتماد به ‌نفس و مهارت‌های زندگی را یاد بگیرند. ابتدا دوره‌های آموزشی را در محضر استاد محسنی در رفسنجان گذراندم و آموزش قرآن به شیوه اشاره با کودکان را در شهرستان حاجی‌آباد آغاز کردم که خوشبختانه با استقبال بی‌نظیری مواجه شد.

وی ادامه داد: مؤسسه قرآنی بهشت هرمزگان از سال ۱۳۸۲ فعالیت‌های فرهنگی، مهارتی و آموزشی خود را در حاجی‌آباد، آغاز کرد و در راه گسترش فرزندان این شهرستان، تلاش چشمگیری داشته و سالانه قرآن آموزان بسیاری را در رشته‌های روخوانی، روان‌خوانی و حفظ آیات کلام وحی، تربیت کرده است. از سال ۱۳۹۰ شعبه دوم این مؤسسه را در بندرعباس راه‌اندازی و در ساختمان دارالقرآن الکریم سازمان تبلیغات اسلامی، فعالیت‌های خود را در زمینه‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن کریم، دوره‌های تربیت‌معلم قرآن، روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تجوید و پیش‌دبستانی، آموزش تمامی رشته‌های قرآن به افراد بی‌سواد و باسواد، توسط بهترین اساتید کشوری و استانی، آغاز کردیم.

مدیر مؤسسه قرآنی بهشت هرمزگان تصریح کرد: از سال 1392 شعبه سوم این مؤسسه را با ساخت یک ساختمان آموزشی و همچنین تأسیس دبستان تخصصی قرآن، راه‌اندازی کردم که توسط وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی افتتاح شد. دانش آموزان از ۳ سالگی وارد این مدرسه می‌شوند و هرساله تمامی مفاهیم علمی، آموزشی، قرآنی و مهارت‌های زندگی، دینی و معنوی را آموزش می‌بینند.

امیرزاده با اشاره به اینکه هرساله تعداد زیادی از قرآن آموزان ما در مسابقات قرآن استانی و کشوری حائز رتبه‌های برتر می‌شوند، افزود: خدا را شاکرم که مؤسسه قرآن بهشت به عنوان یکی از مؤسسات برتر کشور شناخته شده و بیشترین آمار قبولی در مسابقات قرآن و عترت منطقه را داشته است. این مؤسسه قرآنی مجموعاً در طول مدت ۱۸ سال، موفق به تربیت ۲۰ هزار قرآن آموز شده است.

وی از آغاز ثبت‌نام دوره‌های آموزش قرآن کریم، روخوانی، روان‌خوانی، فصیح خوانی، تجوید، صوت و لحن، مفاهیم، حفظ کل، نهج‌البلاغه، احکام و تفسیر قرآن کریم، دوره تربیت‌معلم پیش‌دبستانی در مؤسسه قرآنی بهشت خبر داد و یادآور شد: این دوره‌ها توسط اساتید مجرب استانی و کشوری و به صورت غیرحضوری برگزار شده و در پایان هر دوره به قرآن آموزان، مدرک معتبر سازمانی ارائه می‌شود.

انتهای پیام
captcha