توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان رودان
کد خبر: 3970253
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۱

توزیع ۳۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان رودان

رئیس اوقاف رودان گفت: در گام دوم رزمایش «ضیافت همدلی» در این شهرستان، ۳۵۰ بسته معیشتی  بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، کیان محمدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رودان، صبح امروز، 19 اردیبهشت‌ماه، در مراسم دومین رزمایش «ضیافت همدلی» که در امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر(ع)  برگزار شد، اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش ۳۵۰ بسته معیشتی از محل موقوفات و بقاع متبرکه  بین نیازمندان شهرستان رودان توزیع شد.

وی هدف از اجرای این رزمایش را کمک به اقشار آسیب‌دیده از شیوع ویروس کرونا دانست و افزود: در این رزمایش ۳۵۰ بسته معیشتی شامل روغن، برنج، رب گوجه، لوبیا، پودر لباسشویی، مایع ظرف‌شویی، ماکارونی و سویا، هر بسته به ارزش ۳۵۰ هزار تومان تهیه و میان نیازمندان توزیع شد.

رئیس اوقاف رودان تصریح کرد: وظیفه هر مسلمانی، کمک به همنوع نیازمند خود به اندازه توانش بوده و خدمت به فقرا یک وظیفه همگانی است. این اداره در نظر دارد با همکاری خیرین و واقفین، اقلام بیشتری را در ماه‌های آینده بین نیازمندان  توزیع کند، از این رو از مردم شریف رودان دعوت می‌کنم با مراجعه به بقاع متبرکه که محل آرامش و پناهگاه مؤمنین است، کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را جهت این امر مبارک به مراکز افقِ بقاع متبرکه، تحویل دهند.

وی در پایان یادآور شد: حضور و مشارکت در این امر خیر بسیار مهم است و مردم نیکوکار با هر توان مالی، می‌توانند در شرایطی که به واسطه شیوع ویروس کرونا، بسیاری از اقشار جامعه آسیب‌ دیده‌اند، در این امر خیر سهیم باشند.

انتهای پیام
captcha