اعلام برگزیدگان نمایشگاه مجازی «اسماء و کنیه امام علی(ع)»
کد خبر: 3969511
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۹

اعلام برگزیدگان نمایشگاه مجازی «اسماء و کنیه امام علی(ع)»

رئیس حوزه هنری هرمزگان از اعلام اسامی برگزیدگان نمایشگاه مجازی پوستر و تایپوگرافی «اسماء و کنیه امام علی(ع)» که به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف بزرگداشت جایگاه و منزلت امام علی(ع) برگزار شد، خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی حوزه هنری استان، سعید عبدلی‌زاده، رئیس این نهاد، اظهار کرد: داوران، اسامی برگزیدگان نمایشگاه مجازی پوستر و تایپوگرافی «اسماء و کنیه امام علی(ع)» که به مناسبت ماه مبارک رمضان و با هدف بزرگداشت جایگاه و منزلت امام علی(ع) برگزار شد را اعلام کردند.

وی افزود: هیئت‌داوران این مسابقه که به میزبانی حوزه هنری استان هرمزگان و به صورت مجازی برگزار شده بود، پس از بررسی تمام آثار ارسالی، چه به لحاظ ترکیب‌بندی، ارتباط با موضوع، اجرای مناسب و ایده پردازی و برخورد جدید و تازه با تایپ، نفرات برگزیده از میان آثار ارسالی را انتخاب و معرفی کردند.

رئیس حوزه هنری هرمزگان تصریح کرد: بر اساس رأی داوران به ترتیب «ساناز دهقانی» برای ایده پردازی جسورانه در ارائه مفهوم عنوان پوستر نفر اول، «مصطفی بهمن‌آبادی» برای استفاده صحیح  و برخورد بدیع و خلاقانه با تایپ و «رضا حاصلی» برای ترکیب‌بندی و استفاده درست از فضاهای موجود بین خطوط به عنوان نفرات اول تا سوم این مسابقه انتخاب شدند.

عبدلی‌زاده با اشاره به اینکه «امین‌الله صادقی»، «یونس دهقانی» و «مهران پندار» داوری این مسابقه را بر عهده داشتند، یادآور شد: برای شرکت در این نمایشگاه ۸۸ اثر از ۴۳ هنرمند به دبیرخانه این نمایشگاه ارسال شده بود که ۲۸ اثر منتخب با موضوعات یا علی (ع)، علی (ع)، فزت و رب الکعبه،  یا امیر المومنین (ع)، لبیک یا حیدر، ابوتراب و علی ولی‌الله به بخش نمایشگاه راه یافتند.

انتهای پیام
captcha