مراسم شب 21 رمضان در مساجد و بقاع متبرکه هرمزگان برگزار شد
کد خبر: 3969197
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۵

مراسم شب 21 رمضان در مساجد و بقاع متبرکه هرمزگان برگزار شد

مراسم دومین شب قدر (21 رمضان) امسال، شب گذشته در فضای باز مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، مراسم پرفیض شب دوم قدر، شب گذشته، 13 اردیبهشت‌ماه مصادف با شب 21 رمضان، در فضای باز مساجد و بقاع متبرکه سراسر استان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جمعیت محدود برگزار شد.

این مراسم در مسجد جامع بندرعباس با سخنرانی «حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده» نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان و مداحی و مناجات خوانی «حجت‌الاسلام محمدجواد زارع» و «مجتبی عابدینی» و همچنین در بارگاه امامزاده سیدمظفر(ع) بندرعباس با سخنرانی «حجت‌الاسلام سعید کذایی» و مداحی «مصطفی صفری» و «حسین سهرابی» برگزار شد. مراسم شب 21 رمضان همچنین در بارگاه امامزاده سید سلطان محمد(ع) رودان با سخنرانی «حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسین مهدیان»، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان برگزار شد.

مؤمنان حاضر در مساجد و بقاع متبرکه استان هرمزگان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مورد تأکید ستاد ملی و استانی کرونا و فاصله‌گذاری اجتماعی با راز و نیاز به درگاه خداوند متعال، قرآن به سر گذاشتند و طلب مغفرت و عافیت کردند.

مراسم شب 21 رمضان در فضای باز بقاع متبرکه و مساجد هرمزگان به مدت 2 ساعت برگزار شد و قرائت دعای جوشن کبیر، ذکر مصیبت امیرالمؤمنین علی(ع) و مناجات خوانی، مراسم احیاء شب قدر و قرآن به سر گذاشتن ازجمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

انتهای پیام
captcha