آغاز ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در هرمزگان
کد خبر: 3968991
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۱

آغاز ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در هرمزگان

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف هرمزگان از آغاز ثبت‌نام در مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف در استان، هم‌زمان با سراسر کشور خبر داد.

حجت‌الاسلام بهرام رنجبر، رئیس مرکز امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: ثبت‌نام چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف، امروز، 13 اردیبهشت‌ماه، در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 5 جزء، 10 جزء، 20 جزء و کل قرآن کریم، تفسیر عمومی قرآن، همسرایی و همخوانی قرآن، اذان و دعاخوانی در مرحله شهرستانی آغاز شد. خواهران و برادران بالای 18 سال علاقه‌مند برای ثبت‌نام در رشته‌های مورد نظر به آدرس اینترنتی quraniran.ir مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه مهلت ثبت‌نام تا 13 خردادماه بوده و به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد، خاطرنشان کرد: تنها افرادی می‌توانند در مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف شرکت کنند که در سامانه مذکور ثبت‌نام کرده باشند. ما در روز برگزاری مسابقات از پذیرفتن افرادی که در این سامانه ثبت‌نام نکرده باشند، معذوریم.

رئیس مرکز امور قرآنی اوقاف هرمزگان یادآور شد: استان هرمزگان ظرفیت‌های قرآنی خوبی به خصوص در رشته حفظ داشته و در سال‌های گذشته در مراحل شهرستانی، استانی و ملی جایگاه خوبی را کسب کرده است. امید داریم که در چهل و چهارمین دوره این مسابقات در رشته حفظ کل قرآن کریم، در سطح بین‌المللی موفق به کسب مقام و افتخارآفرینی برای استان هرمزگان شویم.

انتهای پیام
captcha