ویژه‌برنامه «نسیم همدلی» در بندرعباس برگزار می‌شود
کد خبر: 3964287
تاریخ انتشار : ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۳

ویژه‌برنامه «نسیم همدلی» در بندرعباس برگزار می‌شود

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان با عنوان «نسیم همدلی» در بندرعباس خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل شهرداری بندرعباس، حامد رضوانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی این نهاد، از برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان با عنوان «نسیم همدلی» خبر داد و اظهار کرد: رمضان ماه پربرکت و ضیافت الهی است که باید با تصحیح در رفتار و کردار خود، بتوانیم در راه تقرب الهی و خدمت هرچه بیشتر به شهروندان گام برداریم.

وی با بیان اینکه در فعالیت‌های این ماه بیشتر بر برگزاری مسابقات قرآنی و استفاده از توان مشاركتی كانون‌های مردمی می‌پردازیم، افزود: مسابقات موبایلی مقاومت با محوریت شهید قاسم سلیمانی ویژه قدس، مسابقه مکبری و مؤذنی، مسابقه نقاشی ویژه قدس، مسابقه عکس از نماز جماعت خانوادگی، قرآن‌خوانی، تهیه بسته‌های کمک مؤمنانه و نیایش‌های رمضان، مسابقه کتبی میلاد امام حسن(ع) و اهداء جوایز به فرزندان کارکنان شهرداری با نام حسن و القاب امام حسن(ع) بخشی از این برنامه‌ها است.

رضوانی تصریح کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از فرصت ماه مبارک رمضان برای زمینه‌سازی و گسترش آموزه‌های شهروندی متناسب با آموزه‌های دینی در جامعه استفاده خواهد کرد. تولید مناجات، برگزاری مسابقه تلاوت یک ‌دقیقه‌ای، مسابقه کتاب و کتاب‌خوانی، کارگاه آموزشی تولید پوستر با همکاری موسسه سراج، شب‌شعر رمضان و ساخت کلیپ عید فطر از دیگر ویژه‌برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری بندرعباس است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس بیان کرد: جشنواره «کله‌گنجشکی رمضان من» با موضوع خاطره گویی، کلیپ صوتی و تصویری و انشاء، جشنواره سفره‌های آسمانی با ارسال عکس و فیلم از سفره‌های افطار و سحری، بازی موبایلی موضوع دینی و ارسال عکس از رکورد، «جشنواره ستاره سوم» با ارسال فیلم و عکس از جشن خانگی میلاد امام حسن(ع)، ساخت تیزر میلاد امام حسن(ع) و ساخت کلیپ کمک‌های مؤمنانه بخش دیگری از برنامه‌های ماه رمضان این سازمان است.

وی یادآور شد: علاوه بر برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی مختلف در محلات بندرعباس، برنامه‌های ورزشی این سازمان نیز به شکل ویژه در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شوند که از اهم آن‌ها برگزاری مسابقه فوتسال آقایان و مسابقه پرتاب آزاد پنالتی آقایان و بانوان در بندرعباس است.

انتهای پیام
captcha