آغاز ضبط برنامه ظهرگاهی در جوار امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس
کد خبر: 3948232
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹

آغاز ضبط برنامه ظهرگاهی در جوار امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس

مدیر روابط عمومی اوقاف هرمزگان از آغاز ضبط برنامه ظهرگاهی شامل سخنرانی‌های 15 دقیقه‌ای توسط سخنرانان برجسته استان در جوار امامزاده سید مظفر(ع) بندرعباس با همکاری صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس خبر داد.

رضا محرم زاده، مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: با همکاری صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس و مرکز افق امامزاده سید مظفر (س) در حال ساخت بیش از 100 برنامه سخنرانی در جوار این بقعه متبرکه با تهیه‌کنندگی «فرخ محمودی» هستیم.

وی افزود: این سخنرانی‌های 15 دقیقه‌ای، توسط سخنرانان برجسته اعم از کارشناسان مذهبی، اساتید حوزه علمیه و ائمه جمعه و جماعات استان انجام و هر روز قبل از اذان ظهر به وقت بندرعباس از صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس پخش می‌شود. مهمانان برنامه به سخنرانی پیرامون مسائل دینی، مناسبت‌های ملی و مذهبی و موضوعات سیاسی – مذهبی روز جامعه می‌پردازند.

مدیر روابط عمومی اوقاف هرمزگان در پایان تصریح کرد: امید داریم ساخت این برنامه تداوم داشته و در آینده نیز در تهیه برنامه‌های مذهبی استانی با کمیت و کیفیت فزاینده‌ای که در شأن مردم مؤمن و انقلابی استان هرمزگان باشد، همکاری بیشتری با مرکز صدا و سیمای مرکز خلیج‌فارس داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha