پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پی درگذشت شیخ محمد اسلامی
کد خبر: 3942105
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۸

پیام مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در پی درگذشت شیخ محمد اسلامی

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با صدور پیامی درگذشت شیخ محمد اسلامی، امام‌جمعه روستای سرریگ دولاب قشم و از عالمان برجسته اهل سنت هرمزگان را تسلیت گفت.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حمیدرضا مؤمنی، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با صدور پیامی درگذشت شیخ محمد اسلامی، امام‌جمعه روستای سرریگ دولاب قشم و از عالمان برجسته اهل سنت هرمزگان را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت شيخ محمد اسلامى، امام‌جمعه فقيد روستاى سرريگ دولاب قشم را که عمرش را در راه گسترش اسلام، تعلیم آموزه‌های قرآنی و وحدت و انسجام جامعه قشم سپری کرد، با ناباوری دریافت کردم.

بدون شک فقدان شخصیتی مانند این مرحوم در جزیره که همیشه دغدغه خدمت به اسلام، کشور، مردم جزیره و بخصوص روستای خود را داشت در چنین شرایطی ضایعه‌ای بزرگ است که می‌طلبد برای رضای روح آن مرحوم همه ما بر ادامه سلوک و راه و روش وی تأکید کنیم.

این‌جانب درگذشت این روحانی و عالم برجسته اهل سنت قشم را به جامعه معظم روحانیت اهل سنت و اهل تشیع و همه مؤمنان و رهروان علمای اسلام  در جزیره قشم، مردم روستای سرريگ دولاب قشم و به‌ویژه خانواده داغدار آن مرحوم  صمیمانه تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.»

انتهای پیام
captcha