ختم قرآن کریم به نیت شهید «محسن فخری زاده»
کد خبر: 3938661
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

ختم قرآن کریم به نیت شهید «محسن فخری زاده»

رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان از اجرای «ختم کل قرآن» برای شادی روح «شهید محسن فخری زاده» در این استان خبر داد.

حجت‌الاسلام بهرام رنجبر، رئیس اداره قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: شهادت، بزرگ‌ترین افتخار برای رزمندگان جریان مقاومت است و حتماً شهید محسن فخری زاده، آرزوی تحقق چنین افتخاری را داشت. طبق تأکیدات مقام معظم رهبری در پیام خود در پی شهادت این دانشمند هسته‌ای مبنی بر «مجازات قطعی عاملان و آمران آن»، دشمنان منتظر پاسخ ملت ایران باشند.

وی افزود: شهادت «شهید فخری زاده» برای ملت ایران ضایعه دردناکی به شمار می‌آید اما خون این شهید موجب استمرار حرکت علمی نظام جمهوری اسلامی خواهد شد. همچنان که رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت» تأکید کردند، این مهم مدنظر همه دست‌اندرکاران مربوطه خواهد بود.

رئیس اداره قرآنی اوقاف هرمزگان ادامه داد: ملت ایران قدردان زحمات فرزند مجاهد خود هستند و از زمانی که خبر شهادت «شهید فخری زاده»  رسید، اجرای ختم قرآن به نیت شادی روح این شهید بزرگوار را برنامه‌ریزی کردیم که در حال انجام است.

رنجبر تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و از دست دادن شماری از هم استانی‌ها و تعدادی از هم‌وطنان عزیز که مظلومانه از میان ما رفتند، مراسم مجازی ختم قرآن کریم برای شادی روح متوفیان نیز از سوی اداره قرآنی اوقاف در حال برنامه‌ریزی است. هر فرد می‌تواند با تلاوت یک جزء از قرآن کریم و اهدای ثواب آن به ارواح متوفیان کرونا و شهدای سلامت در این پویش شرکت کند.

انتهای پیام
captcha