برگزاری دوره آموزشی مجازی توانمندسازی خدام بقاع متبرکه در هرمزگان
کد خبر: 3938660
تاریخ انتشار : ۱۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴

برگزاری دوره آموزشی مجازی توانمندسازی خدام بقاع متبرکه در هرمزگان

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از برگزاری دوره آموزشی توانمندسازی برای 300 نفر از خادمین بقاع متبرکه و واقفین استان هرمزگان به صورت مجازی خبر داد.

حجت‌الاسلام مصطفی آزادی، معاون فرهنگی - اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان، در گفت‌وگو با ایکنا، اظهار کرد: هرساله یکی از برنامه‌های سازمان اوقاف، برگزاری دوره‌های آموزشی برای توانمندسازی اصحاب وقف و بقاع متبرکه به صورت افتخاری یا قراردادی در راستای ارتقاء خدمات به جامعه مخاطب اوقاف اعم از زائرین، موقوف علیهم و... است.

وی افزود: در سنوات گذشته این دوره‌های آموزشی به صورت حضوری و با دعوت از اساتید مجرب و توانمند کشوری برگزار می‌شد اما اکنون با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این دوره‌ها در مرکز سازمان اوقاف به صورت غیرحضوری و در ارتباط با مراکز شهرستان‌ها در بستر فضای مجازی به صورت ویدئوکنفرانس با حضور اساتید کشوری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان ادامه داد: 300 نفر از اصحاب وقف اعم از خادمین افتخاری و ثابت و هیئت‌امنای بقاع متبرکه در هرمزگان از این دوره آموزشی بهره‌مند می‌شوند، برگزاری این دوره با برنامه‌ریزی و رایزنی‌های صورت گرفته از 24 آذرماه آغاز خواهد شد که امیدواریم خروجی آن موجب ارتقاء سطح کیفی خدمات ارائه‌شده باشد.

انتهای پیام
captcha