پخش قرائت قرآن به نیت شفای بیماران در صدای و سیمای خلیج‌ فارس
کد خبر: 3938009
تاریخ انتشار : ۰۹ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۹

پخش قرائت قرآن به نیت شفای بیماران در صدای و سیمای خلیج‌ فارس

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس از پخش مراسم قرائت قرآن به نیت شفای بیماران در صدای و سیمای مرکز خلیج‌فارس خبر داد.

حامد رضوانی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد:  به دلیل اینکه پس از شیوع ویروس کرونا، خانواده های درگذشتگان به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان برگزاری مراسم درخور شأنی نداشتند و دفن درگذشتگانشان بسیار مظلومانه صورت می گرفت، تصمیم گرفتیم مراسمی برای آمرزش روح این عزیزان، دفع بلای کرونا از مردم کشور و جهان و همچنین شفای بیماران برگزار کنیم.

وی ادامه داد: از این رو امروز، 9 آذرماه، مراسمی با مشارکت دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در استان، اداره کل اوقاف و صداوسیما با قرائت سوره یس و سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی‌زاده، نماینده ولی‌فقیه در هرمزگان برگزار خواهد شد که به ‌صورت زنده از شبکه تلویزیونی و رادیوی مرکز خلیج‌فارس، موج FM ردیف MHZ 94.2 و موج AM ردیف KHZ 621 پخش می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندرعباس تصریح کرد: قرائت قرآن در این مراسم توسط قاریان ممتاز شیعه و اهل سنت استان هرمزگان، آقایان یوسف جعفرزاده، مرتضی خدابخشی، عباس کهوری و عبدالرحمن نیک‌خواه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام
captcha