برگزاری دوره تجوید قرآن ویژه بانوان در سیریک
کد خبر: 3930110
تاریخ انتشار : ۲۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۲

برگزاری دوره تجوید قرآن ویژه بانوان در سیریک

رئیس اداره ارشاد سیریک از برگزاری دوره تجوید قرآن کریم ویژه بانوان با شرکت بیش از ۲۰ قرآن‌آموز به‌صورت مجازی در مرکز این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مصطفی کریمی‌زاده، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان سیریک، روز گذشته، 27 مهرماه‌ با بیان اینکه قرآن چراغی است که روشنی آن فرو نمی‌نشیند و چشمه زاینده‌ای است که روزبه‌روز خیروبرکت آن بیشتر می‌شود، اظهار کرد: قرآن کلیات برنامه زندگی بشر است که اگر خوب از این کتاب شریف و برنامه‌های آن در زندگی استفاده شود، قطعاً محیطی سرشار از صفا و صمیمیت خواهیم داشت و به سعادت دنیوی و اخروی که هدف نهایی همه است خواهیم رسید.

وی از برگزاری دوره تجوید قرآن کریم، ویژه بانوان با شرکت بیش از 20 قرآن‌آموز به‌صورت مجازی در مرکز شهرستان سیریک خبر داد و گفت: هدف از برگزاری این دوره، ترویج معارف و علوم قرآنی بین بانوان است و همچنین برای حفظ سلامت قرآن‌آموزان با توجه به شیوع ویروس کرونا، آموزش به‌صورت مجازی برگزار شد.

رئیس اداره ارشاد سیریک با بیان اینکه این دوره با تدریس محدثه سعیدی برگزار شد، تصریح کرد: افرادی که در این دوره حضور داشته‌اند، دوره‌های روخوانی و روان‌خوانی را گذرانده‌اند و گواهینامه پایان دوره توسط مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت غدیر شهید مردان به آن‌ها اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha