برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدای دفاع مقدس
کد خبر: 3924905
تاریخ انتشار : ۰۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

برگزاری محفل انس با قرآن به یاد شهدای دفاع مقدس

محفل انس با قرآن با حضور قاریان ممتاز نیروی دریایی راهبردی ارتش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مسجد الغدیر منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد.

به گزارش ایکنا از هرمزگان، حجت‌الاسلام موسوی‌قمی، رئیس شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر شهر بندرعباس، روز گذشته، اول مهرماه در محفل انس با قرآنی که با حضور قاریان ممتاز نیروی دریایی راهبردی ارتش با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به یاد شهدای دفاع مقدس در مسجد الغدیر منطقه یکم امامت نداجا برگزار شد، گفت: قرآن نقش مهمی در دوران دفاع مقدس داشت و زندگی و سیره رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس بر اساس آموزه‌های قرآنی شکل گرفته بود.

وی با بیان اینکه رزمندگان دوران دفاع مقدس و مدافعان حرم بر اساس آیات جهاد و شهادت به مقابله با دشمنان استکباری پرداخته‌اند، اظهار کرد: نقش قرآن و پروردگار که دست یاری‌اش همواره پشتیبان شهدا و رزمندگان اسلام بود، در دوران دفاع مقدس بسیار حائز اهمیت بوده است.

رئیس شورای امر به‌ معروف و نهی از منکر بندرعباس با اشاره به اینکه برگزاری محافل انس با قرآن باعث ترویج احکام و آموزه‌های دینی در جامعه می‌شود، افزود: همچنین این محافل می‌توانند موجب گرایش بیش‌ از پیش نوجوانان و جوانان به سمت قرآن و آموزه‌های قرآنی شوند.

موسوی‌قمی که خود از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بوده ضمن بیان خاطراتی، روحیه بالای خانواده‌های شهدا و ایثارگران را نشئت گرفته از آموزه‌های قرآنی دانست و گفت: دفاع‌ مقدس باعث شد انسان‌های زیادی به کمال برسند. این دوره هشت ساله، یکی از برهه‌های مهم و ارزشمند تاریخ انقلاب اسلامی است که عظمت ایران اسلامی را به رخ دنیا می‌کشاند.

انتهای پیام
captcha