تجلیل از خانواده شهدای روحانی هرمزگان در هفته دفاع مقدس
کد خبر: 3924657
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱

تجلیل از خانواده شهدای روحانی هرمزگان در هفته دفاع مقدس

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان از تجلیل از خانواده‌های شهدای روحانی و مبلغ استان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مصطفی آزادی، معاون فرهنگی ـ اجتماعی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: سازمان اوقاف هم‌زمان با دیگر دستگاه‌های اجرایی در راستای ادای دین به شهدا و مدافعان نظام جمهوری اسلامی ایران در جنگ تحمیلی 8 ساله، برنامه‌هایی را در نظر گرفته است.

وی افزود: آذین‌بندی و فضاسازی مناسبتی در بیش از 20 بقعه متبرکه شاخص استان، غبارروبی گلزارهای شهدا، تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس، خانواده‌های ایثارگران، شهدا و شهدای مبلغ و روحانی از جمله خانواده‌های شهید محمدی و شهید حسینی از برنامه‌های اوقاف هرمزگان در هفته دفاع مقدس است.

معاون فرهنگی اوقاف هرمزگان تصریح کرد: این مراسم در بقاع متبرکه شاخص استان از جمله امامزاده سید‌مظفر(ع) بندرعباس، امامزاده سید‌سلطان محمد(ع) و امامزاده شاه قطب‌الدین حیدر(ع) رودان، امامزاده سید‌محمد(ع) حاجی‌آباد و امامزاده سید‌مظفر(ع) قشم برگزار می‌شود.

آزادی با اشاره به اینکه امروز مراسم تجلیل و تکریم از پیشکسوتان عرصه دفاع مقدس و مقاومت در امامزاده سید‌مظفر(ع) بندرعباس برگزار و از 12 نفر از پیشکسوتان این عرصه تجلیل شد، افزود: برگزاری مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا و ایثارگران تا پایان هفته دفاع مقدس در بقاع متبرکه شاخص سراسر استان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام
captcha